Heisann alle sammen

*Laila*

Forumet er livet
Nå er jeg hjemme igjen...men uten gutten da[:o]begynner å bli småfrustrert her[&:]Nå som tråden er fjerna,da vil han søren ikke ut..Jeg har en del vonde rietak i ryggen,men mormunnen er ikke moden enda.Jeg begynner å bli bekymra for å måtte gå til termin jeg,og gutten er jo så stoor allerede,ligger rundt 4 kg nå,så tanken på å måtte gå 3 uker til[8|] uff tenk på størrelsen da da...

hei på deg laila,så koselig.

hva har han ikke kommet enda[8|]di kan ikke sette deg igang da siden han er såpass stor?han vil rett og slett ikke ut...[:D]

her ligger både den ene og den andre på føden[:D]

oi... trodde du hadde fått jeg...[8|] uff har allerede begynt på ammetåka tror jeg... føler at det er så mange som ligger på føden....[8|]
Lykke til i så fall!!!![;)]

ORIGINAL: Stardust

hei på deg laila,så koselig.

hva har han ikke kommet enda[8|]di kan ikke sette deg igang da siden han er såpass stor?han vil rett og slett ikke ut...[:D]

her ligger både den ene og den andre på føden[:D]
De vil ikke sette i gang fordi jeg ikke er ved termin,også vil de helst at kroppen skal bli moden for det uten inngripelser,det er visst det beste sa de,så jeg får gå på litt husvask i morgen[;)]

Gratulerer til alle som har fått sine nurk den siste uka[;)]Skjønner det er mye jeg har gått glipp av[;)] 

jaja du får skravle litt med oss i mellomtiden da Laila... Han kommer (deverre?) når han kommer... Skjønner jo deg godt at du vil ha han ut nå. Er du sikke på at legene har estimert vekta til pjokken riktig?

Hei på deg, hadde ikke forventet at du kom tilbake her uten å ha født gutten din[:)][;)]
Håper det skjer noe snart da[:)]...

ORIGINAL: carina82

jaja du får skravle litt med oss i mellomtiden da Laila... Han kommer (deverre?) når han kommer... Skjønner jo deg godt at du vil ha han ut nå. Er du sikke på at legene har estimert vekta til pjokken riktig?
ja,men ul måling er jo aldri helt 100%nøyaktig,det er visst + / - 20%.

ORIGINAL: Marihøne77

Hei på deg, hadde ikke forventet at du kom tilbake her uten å ha født gutten din[:)][;)]

Signerer denne. Skal krysse fingrene for at du blir nestemann på fødelista.[:D]

ORIGINAL: haldis

Skal krysse fingre for deg jeg også
Du får ha sex og vaske hus! Helst begge deler samtidig....tjihi

for en vanskelig gutt du har da...
merkelige greier...[8|]
syns han bare kan komme nå jeg[:D][:D]

ORIGINAL: Laila76

Hva er det du sier??? Jeg er inne på ul hver 14 dag på vekstkontroll. Har nå et avvik på -22%. Da de estimerte vekta til Othilie så var det med 20 gram feil.
Kanskje jeg har en normal vektig unge i magen nå da...? Dette må jeg spørre fødselslegen om på Torsdag.

ORIGINAL: Lisbeth83

for en vanskelig gutt du har da...
merkelige greier...[8|]
syns han bare kan komme nå jeg[:D][:D]
ja det kan man godt si.Enten åpner jeg meg for tidelig,og nå vil han ikke ut[&:]skal ikke forundre meg om jeg går overtid,håper virkelig ikke det..[8|]

ORIGINAL: Flori

Håper snart du føder Laila [;)]

signerer denne!![:)]

Du må snart få slippe til på en fødestue no Laila, lykke til.

ORIGINAL: everonic

signerer denne!

ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: everonic

signerer denne!
Håper det jeg også[;)]Håper det skjer noe innen ei uke har gått[;)]Men han kommer når han kommer...

ORIGINAL: Laila76

Hva er det du sier??? Jeg er inne på ul hver 14 dag på vekstkontroll. Har nå et avvik på -22%. Da de estimerte vekta til Othilie så var det med 20 gram feil.
Kanskje jeg har en normal vektig unge i magen nå da...? Dette må jeg spørre fødselslegen om på Torsdag.
Det er nå det legen sa til meg ang måling på vekst.De får en indikasjon på ca str,men babyen kan være litt større og mindre enn målinga.

hei hei lalila. Og velkommen tilbake skal du være uten babyen, nå  har lille gutt det så godt i magen din at han ikkje vil ut, men det er jo ikkje noe som er så godt som det. Lykke til videre. Snart har du nok lille gutt i armene dine tenker eg.

Klem Lalina

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: haldis

Skal krysse fingre for deg jeg også
Du får ha sex og vaske hus! Helst begge deler samtidig....tjihi

Dette hørtes moro ut, så det signerer jeg.. [:D][:D][:D]

Fint at du er her synes jeg da.. koselig å høre fra deg igjen.. Men ønsker seff at du
skal få føde snart :o)

Back
Topp