Heisann alle sammen

siwi

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid i uke 8. Er såååååå glad. Da skal den store gutten min endelig bli storebror. Som han har mast om i 2 år nå. Er veeelidig kvalm, vert sengeliggende et par uker, men føler jeg er på bedreingens vei. Synes egentlig d er veldig greit å være kvalm å ha ømme bryster for da vet jeg alt er som d skal. Vi bor i praha så d e kjekt å ha litt kontakt med noen norske, siden jeg ikke snakker så godt tjekkisk! Hehe. Gleder meg til å ta følge med dere her, å lykke til til alle sammen.

wiiiii velkommen :D

Hei og velkommen hit :D
Og ikke minst...GRATULERER MED NURKET

Hei :O) Wow, i Praha faktisk? Er mannen derfra?
Blir spennende med nr 2, jeg venter også nr 2 :O)

Hei! Nei vi er norske begge to. Men nå studerer han til lege her nede. Så vi har 3,5 år igjen. Er kjekt her men skal bli godt å flytte hjem og til huset våres å få bil igjen! Hehe. Men nå får jeg føde hjemme i Norge og d var liksom endel av planene ( som vi klarte på målstreken))

siwi skrev:
Hei! Nei vi er norske begge to. Men nå studerer han til lege her nede. Så vi har 3,5 år igjen. Er kjekt her men skal bli godt å flytte hjem og til huset våres å få bil igjen! Hehe. Men nå får jeg føde hjemme i Norge og d var liksom endel av planene ( som vi klarte på målstreken))

aha :o)
Ja, borte bra men hjemme best :O)
Hvordan er det å ha små barn der da? Er det barnehage? Den eldste må vel gå på skolen der nede da?
Litt nysgjerrig jeg :O)

Gratulerer og velkommen hit. ;)

Gratulerer, og velkommen hit 

Det er veldig bra for barn her faktisk! Mange flotte parker, mye bedre enn hjemme. Alle kjøpesenter har svære flotte lekerom hvor di voksne kan være med eller plassere barna mens di shopper. Han eldste går i en montesorri barnehage med en anne norsk kompis vi har truffet her. Den er bra, di passer godt på barna og di lærer masse. En gang hadde di "te selskap" og skulle lære hvordan man tar imot gjester og tilbyr dem te osv. Ganske stiligt. Ellers føler jeg di er ganske gammeldagse, sånn 50 år tilbake i tid opplegg. Men jeg synes ikke han har vondt av litt god oppdragelse. Hehe. Så må han gå i 1 og 2. Kl og her før vi kommer oss hjem. Liker meg mye bedre i Norge da, men d er bare fordi alle vennene mine og familien å alt d kjente er der. Men d gode her er jo at sommeren er mye tidligere. Å da er d så deili i parken her. Bare nyte sola mens gutten leker! Er velidi spent på hvordan d blir med en til her))))

Tusen takk for alle di koselige meldingene, og gratulera så mye til der og. Gleder meg til å følge dere videre))) så spennende!

Velkommen hit

Så gøy å høre litt hvordan det er å ha barn der. Jeg er også veldig nysgjerrig av meg, og elsker å høre om hvordan ting blir gjort i andre land :)

Back
Topp