heisann alle sammen

~knocked up~

Gift med forumet
hvordan går det med alle mammaer og barn? 
har ikkje vært her på en stund (kun litt sniking)

her går alt bra.. Adrian er endelig begynt å gå sjøl denne uken.. og det er såååå herlig å se lille blonde karen kommer gående.. hihi.. smelter hjertet hele dagen.
vanessa har ikkje hatt det så lett i det siste og fant endelig ut grunnen.. ho klarer ikkje like seg her me bor (bodd her ca 1,5 år) og har no gått i gang med hussalg og skal kjøpe der me bodde før..:) alt for ungene ja:) 
ellers er magen begynt å få en god kul.. me har bestemt å ikkje vite hva som gjemmer seg inni der siden me har jente og gutt:) så blir spennende å se i januar.. er jo faktisk over halvveis allerede.. tiden går fort!

så, det var en liten oppdatering fra meg, no vil eg ha en fra dåke :)

her går ting FORT!
Plutselig er jeg 13 uker på vei og Sofian er blitt en rakker som løper rundt over alt. Det nyeste er å klatre opp i sklien han fikk til bursdagen av onkelen og tanta reiser seg opp på toppen uten å holde seg- klapper to ganger i henda og sklir eller hopper ned :P I veld klatret han faktisk ned igjen etter å ha stått der en stund. 
Etter han begynte i bhg og mer eler mindre sluttet med smokk på dagtid så har bablinga tatt overhånd.
Ellers jobber jeg i ca 80% stilling på en ensinstasjon her på plassen da jeg har ulønnet perm fra bhg.stillingen min (50min unna)- blir nok ikke å jobbe der mer regner jeg med.
Jeg skal på UL 7.okt så blir spennende- har allerede hatt en forrige mandag. Herlig! Vi skal vite kjønn om d går- mest pga det praktiske.

Her går alt bare bra.
Jeg går enda hjemme med Erlend.
Er foreløbig arbeidsledig, men driver å leter.
Erlend har så vidt begynt å stå litt alene på gulvet, og har tatt noen få vaklende skritt mellom meg og Reidar.
Vi sliter litt med å få ham til å spise vanlig mat enda. Han brekker seg hvis det er biter i middagen, så den er passe most enda.
Og skive vil han ikke ha, så det går i grøt ,yogurt og fruktpure.
Reidar og jeg har nettopp begynt å prøve på nr 2, så vi håper på en voksende mage her også snart :D

full fart der altså Fever. har og en klatregutt.. går med hjerte i halsen noen ganger ja.. han klatrer mest oppå spisebordet. bruker tripptrappstolen til trapp.. 

da går nok Erlend og snart Helenpia:) utrolig herlig å se dei gå:) Adrian ser passe full ut enda hehe, men blir mer og mer stødig.. og det skal jo gå fortere og fortere for kvar dag..:p
spennende å starte prøving igjen.. masse lykke til.. håper spiren sitter fort :)

Back
Topp