Heisann alle sammen

Momsfillebabba

Betatt av forumet
Lenge siden sist jeg har vært her inne. Alt er bra med oss, men er travelt.
Driver å jobber med fordypningsoppgaven min er godt i gang og skal begynne å drøfte. Skal ha eksamen 4 Januar så å ha levert oppgaven til det, men det er mye som skjer.
Gubben driver å pusser opp soverommet så for tida så sover vi i den ene stua vår. Fungerer faktisk over all forventning.
Leif-Inge sjarmerte oss på juleforestilling i barnehagen i går med sang og musikk;) Morsomt å se det hele som han har pratet så masse om i de siste ukene. Han er helt bleiefri nå, har vært litt tregt å få han til å gå på do å bæsje, men nå virker det som han har skjønt koden;)
Ellers så er vi sikre på at han er nødt til å bli en liten skuespiller når han blir stor, han gjør de utroligste grimaser og sier utrolig mye morsomt.

En dag vi satt og spiste frokost så sier han til datteren til mann min; Ida hva heter pappen din?
Ida svarer at han heter Georg. Leif-Inge setter opp et overrasket ansikt og sier; Næh, det heter pappen min også[:D]
Ikke lett dette her at han har samme pappa som Ida, men ikke samme mamma. Så god da;)

Vi har også våre runder med trass, er vrient når det er mer mot meg enn mot pappen. Men virker som vi er inni en bedre periode nå for tiden;)

Vi gleder oss alle sammen til jul, blir spennende dette året da vi føler at Leif-Inge forstår mye mer enn forrige året. Han begynner å bli fasinert av månetoppen. Som vi koser oss sammen med hver dag;)

Oi, dette ble langt. Ja ja. Ønsker alle sammen en riktig god jul og et godt nyttår;)

Så koselig å høre at alt er som det skal. Med trassen og det hele[:D]
Det er morsomt å se ting de har lært seg i barnehagen. De er jammen meg flinke disse treåringene våre[:)]
God jul til dere[:)]

ORIGINAL: Amamma

Så koselig å høre at alt er som det skal. Med trassen og det hele[:D]
Det er morsomt å se ting de har lært seg i barnehagen. De er jammen meg flinke disse treåringene våre[:)]
God jul til dere[:)]

Back
Topp