Heisann alle sammen!

*En rosa og en blå*

Glad i forumet
Jeg er i dag ny her på Babyverden. Har tidligere (forrige svangerskap) vært endel på BIM, men det virker så stille nå, så da prøver jeg meg her!

Barn nummer to ventes ca 11. februar. Kom veldig brått, akkurat som søsteren sin, så jeg har ikke helt klart å venne meg til tanken ennå... [;)]
Har foreløpig et helt supert svangerskap, kjenner ingenting bortsett fra litt murringer nå og da.

Hvordan har dere andre februar-snuppene det?

hei hei. Gratulerer så mye og velkommen hit! [:D]
Her går det bra, oppblåst, trøtt og kjenner jeg ikke er en blid kone om dagen [8D] ellers strålende og lykkelig! [:D]

Må signere SunShin. Er ikke noe blid om dagen jeg heller, veldig hormonell av meg. Ellers så kjenner jeg litt murringer i ryggen, men det er vel det...[:)]

Men velkommen hit, mye kjekkere her faktisk en BIM (har selv vært der i 2 år), er mye mer personlig her. [8D]

Heisann [:)]
Velkommen hit, og gratulerer så mye :)
Jeg er også ny her på Babyverden, og er gravid med mitt første barn!
Ser du er fra møre og romsdal! Det er jeg også!

Symptomene her er kvalme, ømme pupper og oppblåst mage[8D]

gratulerer så masse, og velkommen hit til februar[:D]

Gratulerer med Spiren i mage, og velkommen inn til oss februar jentene.

her er fromen veldig fin, er bare litt trøtt på ettermiddagene... så jeg kan ikke klage.
for sist gang var jeg sååå dårlig fram til uke 12, spydde og var helt utslått...

satser på at den gode formen din også varer!

Gratulerer, og velkommen[:)]

Gratulerer og velkommen hit [:D] formen min er fin den. Så kan vel ikke klage nei.

Jeg har også vært på BIM, men jeg liker meg bedre her på Babyverden!

ORIGINAL: En rosa og en spire

Jeg er i dag ny her på Babyverden. Har tidligere (forrige svangerskap) vært endel på BIM, men det virker så stille nå, så da prøver jeg meg her!

Barn nummer to ventes ca 11. februar. Kom veldig brått, akkurat som søsteren sin, så jeg har ikke helt klart å venne meg til tanken ennå... [;)]
Har foreløpig et helt supert svangerskap, kjenner ingenting bortsett fra litt murringer nå og da.

Hvordan har dere andre februar-snuppene det?

Hehe... Da er vi to...Er helt dødt der inne synes jeg[8|]...Dessuten synes jeg det er myyyyye bedre her inne på BV[:D]...

Ønsker deg velkommen til gjengen og gratulerer så mye med lille spiren...[:)]

Gratulerer så mye med den lille spiren i maven [:D] Jeg er også ny her på BV, Å venter mitt 1 barn. Velkommen til oss februar snuppene. En kjempe herlig gjeng må jeg si [:D]

Gratulerer så mye med spiren [:)] Og velkommen hit [:)]
Babyverden er et kjempekoselig nettforum [:)]

Hei og velkommen.
Er ny her på februar 2011, men har vært lenge på januar 2009.
Har en gutt på 16 mnd som ble født 7 feb 09, og terminen på den nye er på hans fødselsdato.
Håper den vesle spiren vil komme litt før, eller litt etter, så de slipper å dele bursdagene[8|]

Formen min er kvalm, kvalm og kvalm. Var ganske dårlig i forrige svangerskap, så jeg håper dette blir litt bedre.

håper vi får muligheten til å bli mye bedre kjent. [:D]

Hei og velkommen hit til oss
Jeg har også et barn fra før. En godgutt på 17 mnd

Back
Topp