Heisann alle junimager :-) + magebilde uke 28

Husmusa¤venter nr3¤

Flørter med forumet
Tittei!
Hvordan står det til damer?
Tenk,28 uker på meg allerede. Er helt sykt å tenke på,syns tiden har gått så fort.
Spyinga er heldigvis blitt bedre,men kvalmen sitter fortsatt ganske godt i. 
Bekkene begynner å krangle litt (på dager der jeg har vært litt vel aktiv),men kan ikke kalles bekkenløsning,for det er levelig enda :-D 
Ellers er det mye liv,spesielt på dagen så sover godt om natta.. enda heldigvis :-)
Siden dette er nr 3,så stresser jeg ikke SÅ med tingene. Men må nok begynne å hente fram klærne & få de vasket. 

Føler dere at dere er i rute da? 

Håper alle sammen har flotte svangerskapsuker

Klem fra meg 

Heisann, og velkommen! Ja, tida flyr, og før man vet ordet av det står man der med babyen i armene! Har ikke noe hastverk med utstyr jeg hellet, har jo det meste etter storebror. Er noen få ting vi MÅ ha, men kan godt drøye en stund til. Nå begynner jeg å kjenne bekkenet også, men jeg er "stolt" av å ha holdt så lenge siden jeg har slitt så mye med bekkenet etter forrige svangerskap. Var sykmeldt ett år etter forrige permisjon pga betennelse i bekkenet... Så jeg er glad jeg har kommet til uke 27 uten store plager. Men i dag har det ikke vært godt... Og så sliter jeg med mange og ubehagelige kynnere denne gangen. Så nå spørs det om jeg må redusere litt på stillingen min. Blir for tungt med 100% i bhg nå fremover tror jeg.. :( Ellers er alt bare bra her. Kvalmen var overveldende denne gangen, men gav seg heldigvis rundt uke 13-14.

Back
Topp