Heisann alle juni2012 mammaer:)

Samillion

Flørter med forumet

Då var jeg omsider klar for å prøve BV. Jeg er 24 år og fra Bergen. Jeg går siste året på bachelorstudie, og håper at jeg blir ferdig med den til sommeren som planlagt. Jeg bor sammen med barnefaren og vår lille firbeinte turvenn, som holder meg i akitvitet  Jeg har termin 19 juni, og er i dag 16 uker og 4 dager på vei, dette blir førstemann   Håper å bli kjent med noen koselige junimammaer, selv om eg var litt treig med å komme inn i gruppen 

Hei :)

Jeg er helt ny også!
Holder til i Bergen og venter mitt første barn den 16. juni <3

Hvordan har svangerskapet vært for deg frem til nå?

Hei alle sammen.
Jeg er også ny her :)
Er 29 år og kommer fra Ringsaker i Hedmark. (hint hint er det noen andre fra distriktet her)
Bor sammen med barnefaren og vi venter vårt første barn 26 juni :)

Velkommen og gratulerer så mye til alle nye!emoticon

Hei. Jeg også er helt ny her. Formen har vært veldig dårlig så har ikke orket å gjøre stort før. Har hørt mye positivt om babyverden, så måtte prøve :) 

Vi var på ultralyd idag, og det viser seg å være en gutt <3 Har termin 5 juni. 
Bor i Trondheim for tiden, men er fra Tønsberg.

Velkommen hit til oss!!! Og gratulerer med førstemann i magen:)

Så koselig :) Gratulerer med den lille i magen! Ser det er mange studenter her. Du må ha lykke til med det i vår :) Du blir nok ferdig skal du se! 

Så koselig med så mange nye:) Velkommen hit til dere!

MissGrindhaug skrev:
Hei :)

Jeg er helt ny også!
Holder til i Bergen og venter mitt første barn den 16. juni <3

Hvordan har svangerskapet vært for deg frem til nå?

Så kjekt då :) Trivlig at det er noen fra Bergen her :) Og at det ikke bare var meg som var litt treig :) Svangerskapet går no sin gang, har vært veldig mye kvalm og spyr fortsatt hver dag.. Er kjempe trøtt og sliten så sover myyye. Hadde en SA tidligere, så har nok vært over normalt hysterisk og engstelig :) Men formen er på bedringens vei og det begynner å gå opp for meg at dette kan gå bra :) Hvordan har svangerskapet vært for deg for deg? Er du i jobb eller skole? 

Kjekt å se at det var flere nye her enn meg :) Lykke til med svangerskapet framover, blir spennende å følge dere her på BV 

Jeg ønsker alle nye hjertelig velkommen! Nå begynner vi virkelig å bli mange her inne - veldig koselig! Da blir det forhåpentligvis mye aktivitet her inne på juni ;)

Hei.
Jeg er 27 (snart 28) år, bor like utenfor Bergen,og har termin dagen etter deg :)

Velkommen hit:)

Huff, det er ikke greit å være så dårlig. Føler virkelig med deg!

Jeg har også vært en del dårlig i første del av svangerskapet. Konstant kvalm og oppkast. Største problemet mitt var at jeg ikke fikk i meg noe av væske eller fastføde. I uke 8 ble jeg innlagt på sykehuset for å få intravenøst.. Legen vurderte også å gi meg sonde (!) fordi jeg hadde gått ned mye i vekt. Men da fikk jeg samboeren min til å hamstre inn pommes frites og hamburger når han kom på besøk. For det var det eneste jeg hadde lyst på :P Men det hjalp veldig og etter fire dager kunne jeg dra hjem, uten sonde :)
Nå er kvalmen heldigvis borte og har fått litt av energien tilbake, men 12 timers søvn må jeg fremdeles ha :P

Ellers har jeg en Cairn terrier på 4,5 år som motiverer meg rikelig slik at jeg kommer meg ut i frisk luft og får trent litt :) Jeg studerer på matnat og jobber litt ved siden av. Skal være fulltidsstudent denne våren og er litt spent på hvordan det går. Har siste eksamen den 11. juni og terminen er 16. juni - det kan bli trangt om tiden og håper han/hun venter til jeg er ferdig :)

Har du begynt å fått mage? :)

Velkommen til alle nye, og gratulerer så mye med "småttiser" i magen!!

*Snuppo+1+1* skrev:
Hei.
Jeg er 27 (snart 28) år, bor like utenfor Bergen,og har termin dagen etter deg :)

Kanskje vi ses på Haukeland då :) Om eg ikke kommer til å gå langt over tiden, er vel ganske vanlig med førstemann :) 

Back
Topp