Heisan, ein sniker her..

Lille alv

Betatt av forumet
Heisan eg hører egerntleg til i September 2012, med termin 5 september.
Men har fått innvilga KS som skal skje den 31 August,Så da føler eg meg litt heime her hos dere også. Skjer ikkje så mye spennande i september forumet enda.
Så driver å sniker rundt på sida dykkar og kikker på korleis dere har det. og kva dere forbreder dere på.

Kort fortalt venter vi ei lita jente, skal "føde" på FSS Førde, og er andre gangsfødande.
Første var ein vanleg fødsel, som gjekk litt over stokk og stein, og eg revna fra jupiter til mars. Så pga 3 grads perifernal rift, får eg KS denne gangen, slik att eg skal sleppe og engste meg for å bli inkontinet for avføring. Noko som var totalt uaktuelt å bli, men var fare for det om eg gjekk gjennom ein ny fødsel.
Nå kommer lille keiserinna, og det skal bli så trygt og godt, håper eg.
Må kose dere massa i ferien og nyte dei store magane, for det er jammen ikkje lenge til August.
Så sniker eg innom av og til.    :)

Hei! :-)
Bare å snik ivei! :-) Det skjer ikke så mye her på august heller.. Veldig stille til tider! :-)
Men det er jo sommer. :-D
Huff, godt du slipper å tenke på det nå da! Hvordan går det med underlivet nå da, etter en såpass alvorlig revning...?
Er litt nysgjerrig på slike ting, er så redd for å revne slik selv..

Koala88 skrev:
Hei! :-)
Bare å snik ivei! :-) Det skjer ikke så mye her på august heller.. Veldig stille til tider! :-)
Men det er jo sommer. :-D
Huff, godt du slipper å tenke på det nå da! Hvordan går det med underlivet nå da, etter en såpass alvorlig revning...?
Er litt nysgjerrig på slike ting, er så redd for å revne slik selv..
-------------------------------------------------------------------------------

Joda, eg blei jo normal igjen, det lille som ikkje ble normalt er oppi endetarmen og absolutt ikkje til hinder eller besvær.
Men slike skader kan fort revne oppatt slik eg forstod, og vist eg da skader lukke muskelen, så kan eg ha problem med å holde på " ting og tang"... Det er liksom heilt uaktuelt i min verden og eg tar ikkje sjansen på det. 
Men merkeleg nok så hadde eg ikkje kvidd meg på ein fødsel att, for det var ikkje så ille fram til legen bestemte seg for sugekopp. Det var der i fra og ut marerittet starta. Å få den sugekoppen tredd oppi av ein assisten lege som ikkje var spesielt fintfølande og full i panikk, var det verste med det heile. Å det og revne, var ikkje så enormt grusomt, eg kjente det. Men var så bedøvd av den gærne legen sin sugekopp behandling, att det nok hørest mye verre ut enn det føltest. 
Jordmor beklaga heile opplevelsen etterpå, og det finnest ikkje noko dokumentasjon på noko om fødselen min, etter det var bestemt sugekopp.
Så kva som nøyaktig skjedde veit ingen, antall sting ukjent.. men ble sydd over 1 time. 
Det er svært sjelden og revne slik, så du skal ikkje vere bekymra for det. Ikkje er det å revne så ille heller, oftast er det bare litt, for dei er ganske flinke å holde att barnet på ei ri, slik att du får følge med. " det finsk grepet" heiter det meiner eg. 
Press med rompa, så unngår du nok alt sånn fysjom ting :)

Jeg hadde heller ikke tatt sjansen, kjempebra at du får ta keisersnitt! :-)
Ja heldigvis er det sjelden man revner slik, men tenker på det allikavel... :-)
Høres ut som du hadde en ganske tøff fødsel med den sugekoppen, bra at alt er normalt nå ihverfall da! :)

Jeg hadde også 3 grads rift,men har ikke vært snakk om ks her...
Jeg gruer meg skikkelig denne gangen.. Vil ikke gå gjennom det samme en gang til..

Opplevelsen din høres akkurat ut som min..
Finner ikke noen papirer på min fødsel heller... Ble også sydd i en evighet..
Legen og jordmoren min sier bare at det skjer som regel ikke to ganger...
Så visste ikke at jeg hadde krav på ks jeg..
Er vel for sent nå alikevel... :(

Så kjekt at du sniker deg inn her :) Må være greit å ha ein dato å forholde seg til! :)

MorTilSnartTo skrev:
Opplevelsen din høres akkurat ut som min..
Finner ikke noen papirer på min fødsel heller... Ble også sydd i en evighet..
Legen og jordmoren min sier bare at det skjer som regel ikke to ganger...
Så visste ikke at jeg hadde krav på ks jeg..
Er vel for sent nå alikevel... :(

Eg tok det opp med jordmora mi, sånn fordi eg var engsteleg for dette. Å ho sendet meg vidare til overlegen på Føde poliklinikk med eingang. Der var det ikkje så mye snakk om anna enn keisarsnitt, så det kunne skje 2 ganger, sidan ein ikkje er like elastisk i eit arr. Å ved riving i endetarmen er dei ganske fleksible då det er vanskeleg å reparere. Eg skulle vist hatt samtale med jordmor og lege om dette rette etter fødselen, om att neste gang så burde ein vurdere KS, men det skjedde ikkje. Å det er muleg det bare hadde sklid vidare om eg ikkje hadde snakka med jordmora om att eg var engsteleg for å rivne att. Men har ei fantastisk jordmor, så ho tok skikkleg tak i det.
Det tar ikkje lang tid å få innvilga, trur det var 14 dager alt tok. Og da har eg vert og tatt alle bl.prøver og alt i tilfelle ting starter før. 
Snakk med jordmora di att. Legen er ikkje hjelpi.
Du trenger å komme deg inn og snakke med dei som styrer føde avd og bestemmer KS. Da blir du hørt..
Massa lykke til 

Back
Topp