Heine spyr igjen..

TauZa

Forumet er livet
kan ikke huske at Ådne spydde en eneste gang før han begynte i barnehagen vertfall....

Nå er det bare 2.5 uke siden sist han spydde.. da var det bare to ganger men han spiste nesten bare pupp i fire dager.. slitsomt å fullamme en 7 mnd gammel baby.

I dag begynte han å spy i to tia og holdt på nesten nonstop til halv fire.. så sov vi i 40 min..

Har ammet han en gang og det virker heldigvis som om formen er stigende.

Kenneth fikk tørket opp og dro avgårde på plattformen i dag.. nå må vi bare krysse alt for at jeg og Ådne ikke får det. For ikke snakke om de andre 8 vi har tenkte å være på hyttetur sammen med påskedagene.

Æsj, skikkelig magevirus du har fått i hus! [:'(]

God bedring[:)]

ææææsj det er ikke noe moro.. stakar liten[&o] skjønner du blir kjempe sliten.
men nå er det vel nok sykdom på dere eller[>:][8|][X(]

masse god bedring

Ådne tok like godt å drakk opp vannet til Heine da[&:][&:][:'(] Ga han fra vanlig glass for å få han til å drikke..

Ånei[:o] Dere får det virkelig hardt!! Stakkar lillegutt[&o]

ORIGINAL: TauZa

Ådne tok like godt å drakk opp vannet til Heine da[&:][&:][:'(] Ga han fra vanlig glass for å få han til å drikke..

off da den var lei.. får virkelig håpe han ikke blir smitta[:o]

Masse god bedring! Krysser virkelig alt jeg har for at dere blir kvitt herket fort!

forsatt ingen andre syke.. heldigvis!!

ORIGINAL: Medusa_83

Så bra, da! Hvordan er det med Heine nå da?

Han kvikna til utover ettermiddagen i går og spydde ikke mer etter halv fire.. Har spist pupp som vanlig og grøt til både kvelds og frokost. Nå sover han dubb[:)]

Back
Topp