hein folkens

MammatilAsk

Glad i forumet
Da er jeg blitt sykemeldt pågrunn av den dumme influensa.
det er førse gangen jeg er sykmeldt.. hvordan funger det..?

Det fungerer sånn at da går du hjemme og kjeder deg.... [8D] He he [:D][:D]

ORIGINAL: titta81

Det fungerer sånn at da går du hjemme og kjeder deg.... [8D] He he [:D][:D]

hihi!

for meg går det i 100 uansett da, for svigermor mener tydeligvis at da kan snuppen bare være hjemme også... blir godt når vi kommer skikkelig i gang med barnehagen, så jeg får 2dager med hvile..

hihi!

for meg går det i 100 uansett da, for svigermor mener tydeligvis at da kan snuppen bare være hjemme også... blir godt når vi kommer skikkelig i gang med barnehagen, så jeg får 2dager med hvile..

Det er supert å få kunne være hjemme med de små, men... Det kan bli litt mye hvertfall nå fremover med hver dag [8D] Så de 2 dagene skal du nok få nyte godt av [:D][:D] Kos deg !!! [:D][:D][:D][:D]

har funnet ut at jeg ikke passer å gå hjemme.. reiste på ikea i dag å kjøpte meg en garderobe i gangen og to bokhyller og masse bokser..
etter det dro jeg i garn butikken å kjøpte garn så jeg kan strikke babyklær..

Har satt opp alt fra ikea.. og nå strikker jeg hele tiden. har sett en hel seson med ghost wispers.. kjeder meg.. noen som vil ha tovete tøfler til den lille.. snart fredig med det tredje parret.. skal begyne på noen votter om 5 min.. og fikk først nettet mitt tilbake nå.. og jeg har klart å vaske gjennom hele leiligheten min i dag..

tror ikke jeg klarer dette for så mange flere dager..
gleder meg til ul i morgen har noe å se frem til..:)

Unnskyld meg men du hørtes ikke særlig syk ut?[8|]

og om du har svineinfluensa tror jeg neppe du er velkommen til ul på sykehuset i morgen?[8|]

jeg er syk, men jeg har ingen symptomer.. men jeg har dårlig immunsystem så jeg får feber veldig lett.. og jeg får ikke gå på jobb siden jeg jobber på legekontor og det kommer mange syke der.. og jeg har får en slags influensa. får ikke gått på jobben før legen finner ut om det er svineinfluensa og jeg må bygge opp immunsystemet mitt..

ORIGINAL: Yava89

jeg er syk, men jeg har ingen symptomer.. men jeg har dårlig immunsystem så jeg får feber veldig lett.. og jeg får ikke gå på jobb siden jeg jobber på legekontor og det kommer mange syke der.. og jeg har får en slags influensa. får ikke gått på jobben før legen finner ut om det er svineinfluensa og jeg må bygge opp immunsystemet mitt..

da tror jeg du skal holde deg hjemme fra UL i morgen også

jeg skal ha ul på smitte klinikken.. ikke der fødende og gravide er.. snakket med sykehuset i dag de sa jeg måtte komme for å fa vite hvordan det går med ungen.

Back
Topp