C chrichri Forumet er livet 13 Jan 2011 #1 Om dere vil se hjemplassn min på vintertid er d en link til en liten video her Sambo som har miksa sammen[;)]
Om dere vil se hjemplassn min på vintertid er d en link til en liten video her Sambo som har miksa sammen[;)]
Tjukkaaa Forumet er livet 14 Jan 2011 #7 er det video eller bilder? ble så usikker fordi først sto alt stille men så bevegde vannet seg og så også mennesker[8D] var fint der iallefall[:)]
er det video eller bilder? ble så usikker fordi først sto alt stille men så bevegde vannet seg og så også mennesker[8D] var fint der iallefall[:)]
C chrichri Forumet er livet 14 Jan 2011 #8 d er både bilder og video[;)] syns ikke plassen er såååå fin på vinteren, men skal få sambo til å lage en slik en når sommeren kommer[;)] men er jo veeeeldig glad i heimplassn min da[:D]
d er både bilder og video[;)] syns ikke plassen er såååå fin på vinteren, men skal få sambo til å lage en slik en når sommeren kommer[;)] men er jo veeeeldig glad i heimplassn min da[:D]