Heimelaga julegaver

sogn78

Forumet er livet
VIP
I år har eg brukt pynta syltetøy/Norgesglas fra bryllupet vårt og fylt dei med div. Dette er gaver til tanter, onkler, barnehage, sjefen osv.
Men så blir eg litt usikker på om det er "godt nok", syns det er vanskeleg å gje vekk ting som eg har laga..

Har blant anna fylt med kaffe, mashmallows og miniatyr Baileys flaske, heimelaga pærechutney, heimelaga sukker mint kropps skrubb, heimelaga konfekt og cookies.

Hadde du satt pris på dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp, hadde blitt kjempeglad :) Har noen som strikker til oss i julegave, og det setter jeg stor pris på for det er ikke jeg god til ;) Har bakt litt julekaker og laget konfekt tilbake for det vet jeg de setter pris på :)
Ja til flere hjemmelagde julegaver!!!!

Absolutt :)

Ja!! :D

jeg syns det er mere enn bra nok, her har jeg laget lykter i år til alle voksne i familien, det er syltetøyglass som er glassert med sukker, og hatt på bilde av henne med en hilsen til vedkommende bakpå. også har jeg hatt i kaffebønner og ett telys...... har tenkt litt på om det er bra nok jeg også, men har ikke super god råd i år, så det får bare være bra nok....

Så koselig og kreativt :) Syns det er mer enn godt nok. Det er så koselig å få noe som folk har lagt litt innsats i :)

Super julegave!! J hadde blitt kjempeglad for sånn...:) lagde masse konfekt og småkaker å ga bort i fjor, i år blir d hjemme strikka og hjemmesydde gaver til noen....:)

Det hørtes fint ut. Vi har fått mye rare hjemmelagete gaver. Som ett innrammet ferdig puslespill av ett voksent normalt menneske. Men i år skal vi gi ut hjemmelagde gaver. Dattera vår på 16 mnd skal lage maleri på lerret. Det blir nok fint og koselig for familie medlemmer.

Jeg synes dette hørtes ut som kjempe fine gaver, og hadde absolutt blitt glad om jeg var mottakeren:)

Hjemmelaget er supert :-)

Jeg elsker å få hjemmelaga gaver så absolutt noe jeg hadde satt pris på :)

Jøssenavn ja ,:) det var da råflott.. ( chutny, hjemmelaget scrub osv osv) men sånn kan det fort bli- at en tenker bare litt til...men så er det allerede MER en bra nok ! :)

Hadde blitt glad for noe av dt;) Hjemmelagede gaver er supert , omman gir noe man vet mottaker liker.

Back
Topp