Heilt utrolig;-D

øyensten

Flørter med forumet
Jeg var innom forumet for august 2012, altså de som har termin da, og jeg tenkete, "Wow, det føles ut som en evighet siden".
Der står det akuratt det samme som vi lurte på i begynnelsen av vårt svangerskap, når vi hadde forventet mens, usikkerhet over graviditetstest, er jeg gravid osv., Det minner meg litt om puberteten, alle de følelsene/tankene vi hadde i begynnelsen, å gjett om jeg er lettet over at jeg er ferdig med alle de følelsene vi måtte gå igjennom då;-) (Heilt til eventuelt neste graviditet)

hehe,d et er deilig å være "over" den usikre perioden, og nå bare vente og se fram mot termin og få møte de flotte barna våre :D

klarar ikkje heilt gje slepp på uvissa eg... ikkje om eg er gravid, det er jo ganske tydeleg *haha*, men om alt kjem til å gå bra dei siste vekene.

Veit oddsen er på mi side, og har ikkje noko grunn til uro - alt er strålande, og mini rører på seg som berre det, men er vågar liksom ikkje tru at det skal komma ein baby før eg har ho i armane. Ingen bekymringar rundt sjølve fødselen, men kjem til å halda pusten litt til alt er overstått. (Då kjem eg sikkert til å bekymra meg for alt eg kan gjera gale med det velte nye mennesket eg har ansvar for)

Jeg tror de fleste deler den følelsen, "tror det ikke før jeg får se det":-) Du har rett at Oddsen er for at det vil gå bra nå, men som foreldre vil vi nok alltid gå med en uro:-)

Y_lill skrev:
klarar ikkje heilt gje slepp på uvissa eg... ikkje om eg er gravid, det er jo ganske tydeleg *haha*, men om alt kjem til å gå bra dei siste vekene.

Veit oddsen er på mi side, og har ikkje noko grunn til uro - alt er strålande, og mini rører på seg som berre det, men er vågar liksom ikkje tru at det skal komma ein baby før eg har ho i armane. Ingen bekymringar rundt sjølve fødselen, men kjem til å halda pusten litt til alt er overstått. (Då kjem eg sikkert til å bekymra meg for alt eg kan gjera gale med det velte nye mennesket eg har ansvar for)

Jeg er også der....

Sikkert fordi jeg har en søster som mistet sin gutt på termindagen, og en venninne som mistet når hun hadde en mnd igjen...

Ved jo at oddsen er rimelig god nå da!!! :)

Back
Topp