Heilt bortreist

*Budeia*

Forelsket i forumet
Heilt sia e fant ut at e va gravid(ikke planlagt)har e næstn gått rundt som en zombie.E hadd planlagt at e ikke sku ha onga.Å plutseli blir e gravid.(panikk)
Veit ikke kordan e skal forklar det.E har det ikke som de aller fleste gravide, at de blir heilt tussåt me tanken på at de veinta et lite barn.Planlægg i hytt å pine.Tankan mine streifa ikke engang inne på temaet.Cr bære på svigersøstra mi.Ho e ikke gravid einda, men har allerede planlagt ka ho ska kjøp tell ongen.Og ho går bære å veinta i spenning, og prata i ett sett kor arti det blir at ho ska bli tante å greier.Kordan i all verden.Koffør har ikke e dæ sånn?E e følelsesløs?Oxo får e panikkangst me tanken på fødseln.(grua me vanvetti)Kanskje nå me at e møsta kontrolln.Blei nu litt langt dettan.Men e dæ nån som har det sånn?Blir ganske lei me førr e vil ikke ha det sånn.

Tusn takk for svar.Har snakket litt me jordmor om dette, men trur jeg skal ta det opp en gang til.Håper at jeg kan glede meg over dette svangerskapet snart, har bare 2 mnd igjen.

Huff da!
For det første er det ganske forskjellig hvor 'tussete'-anlagt man er....
Fo det andre - vi som har planlagt og ønsket oss dette barnet lenge blir sikkert mer tussete enn andre....

Sender deg i alle fall en stor klem!
Og ikke vær bekymret! Du kommer til å få like sterkt morsinnstinkt som oss andre....

Ja dette er min første.Ha nu fått humøret litt opp i løpe a kvelden.Ska prøv å tenk positivt framover.Joda har tenkt tanken over å ha et lite barn i armene, å litt koseli er jo det, men også veldig skremmende.For man får jo et kjempeansvar.Men det går sikkert kjempebra.Så tusn takk for hyggelige ord fra dere.Klem.

Ja gurimalla.Det har e å tænkt masse på.E kain VÆLDI lite om onga generelt.Einaste lille erfaringa e har e å skift bleia på småsøskenan mine.Ska snart heim t lofoten, og da får e øva me litt meir.Har en lillebror på snart 4 år og ei lillesøster på 1,5 år.Litt rart å tenk på at de skal bli tante og onkel så små så de e!!Men e har to tell, men de e snart voksn.De blei nu litt paff me det samme e sa at de sku bli onkel, men syntes oxo at det va kjempearti.Men sia mamma e ganske så herda i faget me småtroll så har e nån som kain hjelp me litt når lilleguttn kommer[:)]Oxo nån supre svigerforeldra[:)]
Så e skal prøv å håill humøret oppe.Veit nu i hvertfall at sambo gleda c t å bli pappa!    Ka sku e ha gjort utn han..........Klem til dere alle!

E opprinneli fra Ballstad, men fløtta dær i fra for veldi mange år siden.
Så bruka å vær litt på Gjerstad dær pappa bor og på Eltoft i Borge hos mamma.[:)]

Greitt å vær heime av og tell, men så deili å kuinn fer dær i fra[:D]Kuinn aldri tænkt me t å fløtta tellbake...

Nja e trivdes itje hverfall.Hadd itje spesielt mange vænna dær, så det bidro jo tell at e itje trivdes så godt.Men det blei mye bedre da e fløtta t vesteråln på videregående.Å einda bedre da e fløtta t steigen[:D]

Joda har snakket litt med jordmor om dette.Hun sa at det var vanlig å ha det sånn, men at man måtte prøve å tenke positivt!Har kommet meg veldig i løpet av de siste dagene.Er i mye bedre humør.Så forhåpentligvis var det bare en fase som jeg måtte gjennom.Ser bare nå når det går en stund siden nurket har bevegd på seg at jeg blir engstelig hvis det ikke gjør det.Sånn var det ikke før.
Så kanskje kan jeg glede meg over svangerskapet.det lille som er igjen[:)]

Back
Topp