Heil forferdelig barseltid så langt!:(

L

lykkeliten123

Guest
Dette har vært mine to verste måneder! Har vært på sjukehuset sidan lillegutt blei født, kom heim fredagsmorningen. Lillegutt har hatt gulsott siden han blei født, dei greier ikkje finne ut av kva som feiler han.
Har vært på sjukehus som er nokon timar vekke frå heimen, så har knapt sett noe til mannen og storebror.. Så har jo lillegutt ligget i lys meste parten av tiden, så har ikkje fått kosa så mykje med han..
Blodprosenten hans sank fra 20-6 på ett par dager, så må vel sikkert tilbake på sjukehuse for å få overført blod i dag. Har akkurat tatt nye blodprøver på sjukehuset i bygda, ventar berre på svara så må me vel reise tilbake til det andre sjukehuset..
Begge bestefedrene mine døde på eitt par veker, heilt uventa.. Fikk heldigvis ordna det slik at vi fikk være med i begravelsen til begge to. Har fått med slik solseng fra sjukehuset heim, så han ligg i lyset her heime. Var i begravelse fredag, er derfor vi er heime no.
Yngste onkelen min fikk hjertestopp når han skulle til utlandet for å arbeide, lå i kunstig koma i seks dager.. Alle var sikre på at han ikkje kom til å komme tilbake, men det gikk heldigvis bra.. Svigerbroren min blei meldt savna, men det og endte heldigvis bra. 
Ellers fikk eg ikkje med meg barnehagestarten til storebror, gikk glipp av 2 års dagen hans.. 
Så har eg fått time til hudlege, har ein stygg føflekk som har kommet under graviditeten..

Det er så ekstremt mykje så har skjedd, og som skjer heile tida. Merker eg ikkje årker så mykje meir snart.. Vil berre legge meg ned, og skru av ein brytar så eg nett kan få glømme alt og berre slappe heilt av.. No er eg så utsliten og lei på alle måter, føler at livet er totalt urettferdig om dagen..

Måtte berre få ut litt frustrasjon..
 

Oi!! Høres ut som du har hatt en VELDIG tøff tid!! Og så attpåtil ikke ha mulighet til å kose med den lille så mye som man trenger. Tøft!

Selv om du aldri kan få igjen det du har mistet, håper jeg inderlig at du vil få det bedre  fremover.

 emoticonØnsker deg all lykke

 
kjære deg du har all grunn til å føle deg sliten og ikke greie mere. du er kjempe flink!! men husk å aldri gi opp, du har nydelige barn som er avhengige av mammaen sin vet du;) du skal se det blir nok tid til koooooosing etterhvert. stå på og god bedring til lillegutt:)
 
Oj, du og den lille har fått en brå start! Håper alt ordner seg snarest for dere. Selv om du tror du ikke klarer mer, så kommer det plutselig en indre styrke du ikke visste om som hjelper deg å gå all the way :) Klem
 
Uff det var da ikke en hyggelig start på barseltiden:/ håper fortsettelsen blir bedre heller<3>
 
Back
Topp