Heij jenter=)) (oppdatering på ul)

Cizza03

Forumet er livet
Nå har jeg flyttet inn på august 2009[:)][:)][:)][:)]
men kommer ikke til å forlate dere for godt..hihi[;)]
kommer innom av og til og ser hvordan det står til med dere og for å få med meg om hvem som blir gravide ettervært[;)]

[;)]ØNSKER ALLE LYKKE TIL[;)]

ER SIKKER PÅ AT DRØMMEN TIL ALLE BLIR OPPFYLT ETTERVÆRT, DET FORTJENER DERE ALLE HER INNE[;)] IKKE GI OPP HÅPET, DET ER DER LANGT I DET FJERNE....MAN VET BARE IKKE NÅR...[;)]
TAKK FOR ALL STØTTEN JEG HAR FÅTT AV DERE,DEN HAR VÆRT TIL STOR HJELP FOR MEG[;)]

ØNSKER OXO ALLE EN GOD JUL[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Ønsker deg lykke til[:D][:D][:D] og gleder meg med deg[:D]
Håper virkelig at jeg kommer etter på august 2009 jeg også[:D][:D][:D] men nå teller jeg bare dager til jeg kan ta test[:)] 
God Jul til deg og dine[:D]

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet. [:)][:)][:)]
Jeg skal nok snike litt inne på august.
Håper du kommer innom å oppdaterer oss da.

Stor klem.

Masse lykke til videre, og kos deg inne på terminforumet. Det er vel fortjent at du har flyttet inn ditt[:)]
Som de andre sier, håper også jeg at du kommer innom her og oppdaterer oss litt.

Masse lykke til i svangerskapet=)

Masse lykke te vidare i svangerskapet [:)][:)][:)]

Lykke til videre i svangerskapet[:D][:)]Kooos deg masse:)
Og GOD JUL

Masse lykke til videre Cizza[:)][:)] Håper eg er så heldig å får følga deg over i august-forumet når eg skal testa[:D]
Håper svangerskapet går fint og at det kommer ein velskapt babis ut av det![:D][:D]

Må berre kikka innom veit du, syns da er så koselig med besøk fra deg som har flytta ut eg[:)]
Oppmuntrande å høyra frå dei, korleis da går og litt babystøv skadar jo aldri[:D][:D]

GOD JUL til deg og vennen!!

KLEM[:D]

[;)]Så skjønne dere er jenter[;)]
hihi...til dere som ikke kommer inn på august så håer jeg at dere kommer inn på et forum så fort som bare det...hihi[;)]

LITEN OPPDATERING:
I dag fikk jeg brev fra St.Olavs at jeg har fått ul den 18 des[;)] hihi[;)]
Skulle egentlig ha den på julaften..så da ringte jeg å forklarte at jeg var litt redd siden det som skjedde i fjor og ønsket så sårt en ul nå før jul om de hadde plass til meg...hihi[;)]
og det hjalp[;)] kommer inn og oppdaterer etter ul[;)]

Ellers er formen i bølger...en dag er jeg kvalm...en dag spyr jeg...jeg tåler ikke kaffe...nesten nokk å bare se på den..så er mye trøtt for tiden...hehe...får jo ikke mine to kaffe kopper[;)]kjenner at det er noe i magen....og alt legger seg rundt magen fortiden, det lille jeg får i meg...og puppene er veeeldig ømme...vondt å gå ned en trapp...hehe[;)]
men godt å ha litt symptomer synes nå jeg[;)] hihi[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet. [:)][:)][:)]
Jeg skal nok snike litt inne på august.
Håper du kommer innom å oppdaterer oss da.

Stor klem.

sign bobbo. Gratulerer så utrolig masse masse. Er så glad for alle positive tester som kommer her. Det er dere så vel unt! Hurra for enda en julegave her inne[:D]

ORIGINAL: Lykke86

Lykke til videre i svangerskapet[:D][:)]Kooos deg masse:)
Og GOD JUL

Takk jenter...[;)] formen er helt tragisk...men er glad likevel...ingenting vil være i magen og er kvalm og spyr dagen lang..jaja...håper den blir bedre i jula..[;)] en uke til ul, er spent nå altså...sånn ca. på søndag skal hjerte bynne å slå...hihi[;)]

MASSE LYKKE TIL[:D][:)][:D]Kos deg med spiren i magen[:)]
Og ha en fantastisk flott jul :)

Takktakk lykke og alle andre=))

Og jeg har vært på ULTRALYD=)) Og.....

Jaaaaaaaaaa=))
jeg er fortsatt GRAVID....fikk se hjerteslagene... 122 slag i minuttet[:)]
åååå....vi er så lykkelig...hihi[:)]...ENDELIG[:)][:)][:)][:)] hihi

Så herlig at alt var bra på ul [:)][:)][:)]

Så flott at alt står bra til, god jul til deg og din lille familie[:)]
Det er jo det dere er nå - selv om dere ikke blir en skikkelg familie med en liten en ute hos dere før på sensommeren.[;)]

VESTLANDSJENTO:
Takktakk[:D] blir en superfin jul nå...hihi[;)]

TWINANNE:
Takk og god jul til deg,mannen og lille-gutt som ligger i magen din[;)]
(og når du sa dette så fikk du det til å gå opp for meg...hehe...
du har jo rett, vi er jo 3 stykk på en måte....hihi)

Back
Topp