heiiii

nordlands pia

Glad i forumet
ser dere er her tupper men ingen som skriver noe i denne stund. har ikke mye å fortelle jeg heller men. skjer lite her hvor jeg bor. prøver å få gubben til å begynne å ta ned fra loftet slik at jeg kan begynne å sortere litt babyutstyr men den gang ei. han vil bare slappe av å mener vi har kjempe god tid på oss. mens jg begynner å få dårlig tid jeg da. veit av erfaring at de siste ukene går fort fremover. så.. men gidder ikke mase mere er jo han som må¨gjøre allt ferdig hvis jeg ender på sykehuset for tiden. hehhe

Hehe, ja da får han bare gjøre det alene da... [;)]

Har det litt sånn her hjemme også. Mannen (og de han får med) skal male Lilleprinsen sitt rom og badet... Men han har jo sååå god tid, hehe [8D]

Og så skulle vi vært her og der og hentet det siste av babyutstyret.

I tillegg skal vi kjøpe vogn og bilstol!!! [8|] Hjelpes! Nå må jeg visst sette opp en tidsplan snart. Og håpe at Mannen følger den!! [;)]

Vi skal hjem og å flytte inn på det nyoppussa soverommet vårt[:D] blir bra at Daniel får soverommet sitt for seg sjøl-og kanskje vi alle sover litt bedre[;)] Sover jo så utrolig dårlig for tiden-men det blir vel ikkje bedre[8D] er sååååå glad for at mannen min har 5 ukers ferie når småen kommer[:D][:D]

Hei på deg pia!
Det hørtes fryktelig kjent ut du...Jeg er visst også gift med en av dem som har all tid i verden [:D]
"Han ska jo ikkje fødas i mårå vel...?"
Nei som jeg tidligere har skrevet; sta er jeg; så skal ting komme i gang må jeg påbegynne prosjektene selv, og SÅ siger han til og hjelper.

Mine babyting var heldigvis i kasser i kjellerbode vår, så det var lett tilgjengelig, så jeg fikk begynt og sortere og vaske for et par uker siden.

Nå er jeg annig på å få opp kommode, seng, stellebenk osv....[:)]

Back
Topp