Heii! :)

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg trenger noen svar her, for jeg er på vell 4 dager overtid med mens, har murringer, kvalme, ekstrem matlyst, øm i nedeste delen av magen og til tider i lysken .. MEN jeg får bare negative tester til nå, noen som har disse symptomene og er gravide? :)
Jeg vet selv ikke helt hva jeg skal tro, siden jeg ikke får positive tester til nå.. men kanskje det er for tidlig, så tenker jeg skal ringe lege i morgen å prøve å ta en urinprøve der i stede..

dytt, noooen må vell kunne si noe :( hehe

Har ikke opplevd deet selv, men vet at noen tester positivt lenge etter ventet mensen. Hvis det er krise at du er gravid kan du kontakte legen å få målt hcg/UL, men hvis det er ett ønsket barn så kan du vente noen dager og teste igjen Lykke til... 

Mitt inntrykk er at mensen ofte blir forsinket når man har  et stort ønske om å bli gravid.
Gi det noen dager, og test på nytt.
Min mens har vært opptil 15 dager forsinka, noe jeg tror er grunnet stress.
Men er du veldig usikker bør du ringe legen din :)

Foreslår også at du ser det an noen dager. Urinprøvene man får kjøpt er like pålitelige som urinprøvene de tar hos legen! Lykke til  Krysser fingrene for deg!

Jeg har fått legetime 30 jan, litt lenge å vente.. men jeg har ikke ett spesielt stooort ønske om å bli det, og er ikke noe stresset så derfor det sku være rart om mensen skulle være vekke pga det, hvertfall siden jeg hadde mer ett håp om å ikke være det..

Back
Topp