Heihei!

tullmusa

Forumet er livet
HEISANN FOLKENS!

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært inne å sett på skriveriene deres. Har nemlig vært på ferie. Fant ikke noe emne som passet til innlegget mitt, så jeg starter like godt et nytt. [:)]

I dag er IKM, og nå har jeg vært å kjøpt to tester. Blir nok ikke å få sove i natt! Skal ta testen imorgen tidlig, må jo bruke morgentisset når det er så tidlig! [;)]
Er så spent!! Er i første PP, eller vi har vel ikke gått så inn for å prøve, men tror dere ikke lysta var på topp akkurat de rette dagene??? [:D]

Sist jeg var gravid (tok abort da...) begynte jeg å tisse 3 og opp til 4 gang i timen ca en uke før IKM, og var HELT tom for utflod. Knusketørr! Er ikke slik nå, men det er spennende likevel! [:D]

Klem fra TULLMUSA!
 
Heia!
Så spennende! Jeg gleder meg masse selv. Er også i 1 pp. Har snart eggløsning og er spent spent..... Lurer fælt på hvor lang tid det vil ta. Ikke ante jeg at folk bruker så lang på å bli gravide. Ble ganske overrasket etter å ha lest på disse sidene hvor mange pp folk har.

Hilsen fra Bæibi
 
Ja, jeg ble og overrasket over hvor lang tid mange bruker. For en ventetid! Syntes det har fått lang nok tid som det er nå! [8|]
Men jeg tror ikke jeg skal drikke så mye mere i kveld da.. Skal ha mest mulig konsentrert tiss i morgen tidlig! Hihi! [:D]

Skal holde dere oppdatert!

Lykke til bæibi! Kanskje vi er av de heldige! [:)]
 
[:D] Så utrolig spennende da:-) Ønsker dere masse lykke til, denne ventetiden er ikke alltid en dans på roser, kan jo bli bra sprø til slutt,, hehe...
Krysser fingrene for dere:-)
 
Takk takk! [:)]

Hvor mange prøveperioder hadde du Nina da?

Kjenner på meg en snikende smerte i korsryggen, typisk noen timer før mens. Håper det bare er innbilning. Bruker ikke å få mensen på kvelden uansett.. Er nok bare tull ja! Hehe[:)]

Må snart slippe "gubben" til dataen. Han er så nysgjerrig på hva jeg driver på med at jeg snart ikke klarer å holde han unna! [;)] Har ikke lyst til at han skal se hva jeg skriver her. Er liksom litt privat jenteprat på en måte... [:)]
 
hei
dere må ikke gå å tenke på å bli gravid hele tiden, det virker inn på kroppen tror jeg. koble ut tankene om det og la det bli som det bli, skal vedde på at det går fortere da for dere.[;)]
 
lykke til til deg også tullmusa. du har sikkert testet allerede [:)]

Stor morgenhilsen fra bæibi
 
Heihei!

Testet da jeg sto opp i morges. Den var ganske så positiv. Men så var jeg å leste på clearblue.no at det kan ta opp til ni uker fra en abort eller spontanabort før alle spor av hcg er borte, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Er bare 7,5 uker siden jeg tok abort så.. Men det skulle da vel ikke være så mye spor av hcg igjen da.. [&:]
Hmm.. Skal ta en ny test på fredagen. Da har jeg iallefall noe å sammenligne med. [:)]
Har iallefall ikke et snev av mensentull!

Hehe! Det er jo skikkelig morsomt! Det er jo ikke krise hvis jeg ikke er gravid! Gikk èn mnd på p-pille før vi sluttet med prevansjon. Hihi! [:D]

BEINA NED PÅ JORDEN!!!

Men steike dagan fram til fredag bllir å gå treeegt!
 
lykke til[:D]
 
Vil ønske deg lykke til[:D]
 
lykke til[;)]
 
Takk takk![:)]

Ja, det er skikkelig spennende. Men det var litt irriterende i morges å ikke vite om det var hcg'en fra forrige gang jeg var gravid eller om jeg er gravid nå.. Må bare vente og vente.. [:)]
 
Åhh! Jeg er så spent! Skal liksom ta en til test på fredag, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Må kanskje ta en i morgen tidlig og... [&:]
Skulle kanskje ha ventet lengst mulig med å teste på nytt for å få enda mer å sammenligne.. Men det er pinade ikke lett! Spesielt når jeg har en test som ligger å venter. Kan nesten høre den rope på meg! [;)]
 
Jeg hadde ikke klart å vente til fredag! [;)] Lykke til!
 
Kanskje jeg bare MÅ teste i morgen! [;)] Eller kanskje ikke.. Jooo.. Hihi!

MEN jeg er blitt junior-medlem! Stilig!! [:D]
 
Ser jeg også har blitt juniormedlem. Hva betyr de ulike "medlemskapene"? Er det sånn at jo mer man svarer jo "mer stiger man i gradene"? Eller er det rett og slett hvor lenge man har vært medlem? Lykke til med testingen tullemusa (Catchy nic)![8D]
 
Går ut ifra at det har med hvor aktiv du er inne på forumet. [:)]
Jepp, hadde ingen anelse hva jeg skulle ha til nick, så jef bare skrev tullmusa! Tror det egentlig passer veldig bra! Er litt tøven.. [;)]
 
[:)] Hehe skjønner hva du mener ja:-) hehe litt jenteprat må da være lov:-))

Jeg sluttet på pillen i slutten av januar og i mars sa det pang for meg, så jeg slapp vente så lenge heldigvis, men det er like surt hver gang den røde kommer på besøk!!

Hvordan har det gått forresten??

Klem:-)
 
Herregud!
Nå blir jeg så forvirra![&:] MÅTTE ta en test i morgest, og den var ikke såå positiv som den jeg tok på tirsdagen. Er så irriterende å ikke vite om det er hcg-nivået fra forrige gangen eller om jeg er gravid nå. Har enda ikke fått mensen, og i morgen er jeg 5 dager over. Er vanligvis veldig presis. Skal ta en til på mandag hvis ikke mensen kommer da...

Plagsomt å ikke kunne glede seg over om jeg er gravid, for vi vet jo ikke hva som gir utslaget.. [:'(]
 
Back
Topp