Heihei

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Etter en SA for en måned siden fikk jeg ny positiv test i dag. Veldig svak strek, men tydelig :)

Jeg rakk aldri å få mensen etter SA, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal regne på dette. Jeg kan ikke ta første dag i siste mens nå, hehe. Regnes det fra datoen SA skjedde da? Noen andre med samme erfaring?

Gratulerer så mye med positiv test!! [emoji173]
Vet dessverre ikke noe om hvordan man skal regne etter SA...

Etter en SA for en måned siden fikk jeg ny positiv test i dag. Veldig svak strek, men tydelig :)

Jeg rakk aldri å få mensen etter SA, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal regne på dette. Jeg kan ikke ta første dag i siste mens nå, hehe. Regnes det fra datoen SA skjedde da? Noen andre med samme erfaring?

Gratulerer!
Første blødningsdag av SA’en regnes som første dag i siste mens. Hvertfall frem til annet konstateres på UL.

• Liker
Reactions: IVA
Gratulerer <3

Jeg ville regnet utifra første blødningsdag av SA'en. Tatt det utifra det, og evt en tidlig sjekk evt :)

• Liker
Reactions: IVA
Gratulerer! [emoji1319]

Gratulerer!
Første blødningsdag av SA’en regnes som første dag i siste mens. Hvertfall frem til annet konstateres på UL.

Gratulerer <3

Jeg ville regnet utifra første blødningsdag av SA'en. Tatt det utifra det, og evt en tidlig sjekk evt :)

Åååkei, takk. Da vet jeg fremdeles bare sånn ca, men termin blir rundt 14. mars da Hvis den holder seg der inne denne gangen.

Gratulerer[emoji171]

Gratulerer så masse :Heartred

Krysser for at alt går bra denne gangen :Heartred

Back
Topp