Heihei!

Keila

Flørter med forumet
Februarhjertene2017
Hei! Jeg sniker meg inn her sånn på tampen av svangerskapet. Oul-termin er satt til 26.februar, og jeg er nå i uke 33+3. Under 7 uker igjen, og jeg gleder meg skikkelig! Dette blir samboers og meg sitt andre barn. Vi fikk ei jente januar 2014, og nå venter vi det som ser ut til å bli lillebror Håper dere har plass til en til

Velkommen :) Henger litt her og litt i mars jeg med termin dagen før deg :)

Velkommen til oss:D alltid plass til flere

Velkommen :)

Velkommen :) Henger litt her og litt i mars jeg med termin dagen før deg :)

Ja, det kan jo fort hende vi går litt over. Min egen termin ut i fra mens er 1.mars, så jeg holder en liten knapp på da. Jeg er med i marstermin-gruppe på fb. Ble så knyttet til den fram til oul, så jeg har ikke tatt meg bryet med å finne februargruppa på fb

Ja, det kan jo fort hende vi går litt over. Min egen termin ut i fra mens er 1.mars, så jeg holder en liten knapp på da. Jeg er med i marstermin-gruppe på fb. Ble så knyttet til den fram til oul, så jeg har ikke tatt meg bryet med å finne februargruppa på fb
Hehe, min egen termin etter da jeg tror jeg hadde eggløsning er 2. Mars, men når både tul og oul sier 25. Februar, får jeg vel bare tro på det :) Det stemmer også bedre ift normal syklus, men det rakk jeg aldri å se om jeg hadde etter pilleslutt. Nå håper jeg hun kommer til termin, for jeg føler det begynner å bli lovlig trangt om plassen der inne [emoji14]

Velkommen hit! :) Har selv termin 28.februar, og håper inderlig at det blir en februarbaby. Hun er hjertelig velkommen så snart vi har passert 37+0 :p #slitenoglei

Velkommen! :-)
Har selv termin så tidlig i februar at skulle hun komme tidlig så havner hun vel i januar. Hehe.
Tar det litt som det kommer jeg, men føler meg ganske klar allerede. :p

Velkommen hit! :) Har selv termin 28.februar, og håper inderlig at det blir en februarbaby. Hun er hjertelig velkommen så snart vi har passert 37+0 :p #slitenoglei

Føler med deg! De kommer når de er klar, vi har ikke så mye vi skulle sagt der. De er seig de siste ukene..

Velkommen! :)
Har selv termin så tidlig i februar at skulle hun komme tidlig så havner hun vel i januar. Hehe.
Tar det litt som det kommer jeg, men føler meg ganske klar allerede. :p

Takk! får håpe at hun kommer før, eller på termin. Og ikke drøyer det noe mer enn det.. jeg er ikke helt klar til noe fødsel enda, men når vi bikker februar slår nok utålmodigheta mi inn.. jeg skal benytte tiden til å sove, og sove og litt til. Husker så gidt hvordan jeg drømte om mer søvn da storesøster var baby

Back
Topp