Heihei :)

Wee! Velkommen og gratulerer så mye! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hurra :) :) grattis, stor stas å komme inn hit <3
 
Jeg har ikke fått med meg at du har fått positiv! Gratulerer så mye :D Håper å følge etter deg :)
 
Jeg har ikke fått med meg at du har fått positiv! Gratulerer så mye :D Håper å følge etter deg :)

Hehe, testa positivt idag da ;) Gleder meg til å bruke opp de to siste om noen dager bare for å se at de blir sterkere ;p Håper du følger etter snart ! :D
 
Tripper forsiktig inn hit :D Håper lille spire holder seg helt til i November :)
Sniker fra oktober, vil bare gratulere deg!! :D Så moro! Husker deg godt fra FS :)
 
He he har vanket der en stund vettu. Føler jeg "kjenner" alle med et kjent nick :D Er så koselig når kjente får to streker!

-Taster fra appen-
 
He he har vanket der en stund vettu. Føler jeg "kjenner" alle med et kjent nick :D Er så koselig når kjente får to streker!

-Taster fra appen-

Hehe, du gjør deg kjent med andre raskt da;) tenkte ikke jeg hadde vært der lenge nok til å bli lagt særlig merke til ;p


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Takk ! :D Fikk kjempesterk strek idag ;) Type omtrent som kontrollstreken :D

Jeg har ikke testet siden tirsdag, så skal svi av en digital med ukeindikator i morgen! :D Har da en billigtest igjen, og den kommer jeg til å ta enten søndag eller mandag. Har ikke noen plan om å flytte inn på "før svangerskapet" på en god stund, så det er best å få brukt de opp :D ;)
 
Åh fine testen. Gratulerer.Har ikke fått med meg dette :S jeg vil trippe etter pm noen dager :D

fra appen :)
 
Åh fine testen. Gratulerer.Har ikke fått med meg dette :S jeg vil trippe etter pm noen dager :D

fra appen :)

Takk!:D håper du kommer hoppende inn hit snart da ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Takk!:D håper du kommer hoppende inn hit snart da ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Har en del symptomer som sier gravid. Tester på mandag eller onsdag. Så da blir den endelige dommen :)

fra appen :)
 
Back
Topp