Heihei!:)

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Sniker meg inn her da jeg testet positivt og har termin i slutten av juni :)) lurte litt på når kvalmen kom for dere ? Og jeg føler meg sulten ganske ofte, men så fort jeg spiser blir jeg mett.. Flere som har det sånn. Ikke lik meg i det hele tatt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye!! Og hjertelig velkommen til Juni2014! :D :D

Kvalmen her kom når jeg var 5+6, men jeg begynte ikke å kaste opp før jeg var 6+4 ca.. :)

Det du forteller om matlysten er også helt vanlig. Mange som har det sånn. Jeg hadde det sånn forrige uke, men denne uken har jeg ingen matlyst i det hele tatt. Hehe ;) Rart å være gravid. Kroppen bestemmer seg plutselig for nye ting hele tiden.

Jeg er 4+2 og er bare småkvalm hvis jeg blir veldig sulten. Får håpe den holder seg på avstand her :) Hihi, er ganske tynn fra før av. Selv med stor matinntak hvor man kunne spise 6 skiver til frokost æ. Og nå orker jeg knapt to :( blææ :) ja kroppen er merkelig !:)

Gratulere så mye og velkommen <3

Grattis :) Jag fikk også akkurat positiv test. Spennende :)

Takk dere :) åå så spennede :) testa på fredag så da er vi ganske like :)

Gratulerer:-)

Gratulerer så mye, og velkommen inn hit! :)

Her kom kvalmen som bestilt i uke 6 :/ Før kvalmen kom, hadde jeg det som du beskriver. Ble aldri mett! :P Nå får jeg ikke i meg mye mat pr dag... Håper det tar seg opp snart :)

Grattis:-)

Kvalmen har kommer snikende og økt gradvis nå i uke 7

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, føles ganske uvirkelig en ;)

Hehe ja var hos legen nå for å "bekrefte " det slik at jeg er ført opp hos dem. Om jeg feks blir dårlig osv :) men jeg tror fortsatt at det ikke er sant :p

Gratulerer så masse :)

Her kom litt kvalme i uke 5, også øka det på i uke 6 (også får vi se fortsettelsen)

Back
Topp