Heihei :)

Bkno7795762

Første møte med forumet
Da har jeg tatt en positiv test!:) om jeg har regnet riktig har jeg termin mellom 31 mai eller 1juni. Dette her er jo så spennende! Fikk beskjed av ei vennine og melde meg inn her, skjønner ikke alt her enda, men prøver. Jeg sliter utrolig med kvalmen, spyr vær dag. Har dere noen forslag, til hva som demper kvalmen? :)

hei

Gratulerer så mye :) og velkommen hit :)

uff.. små måltid ofte. og gjerne noe som binder. kjeks. noe salt. jeg sverger til gjende kjeks og ritz kjeks

Håper kvalmen gir seg :)

Gratulerer med positiv test!
For mange hjelper det og spise lite og regelmessig for og dempe kvalmen.

Gratulerer så masse, og velkommen hit! :-) Har dessverre ingen gode tips mot kvalmen, men det er det sikkert mange andre her inne som har :)

Gratulerer :) Ingefær hjelper litt mot kvalmen :)

Gratulerer med positiv test, og velkommen inn til oss! :D

Jeg var veldig plaget sist svangerskap, da gikk kvalmen først over i uke 13/14. Fikk ikke i meg mat, og det hele ble til en ond sirkel, da jeg blir kvalm av å være sulten :/ Jeg må "spise bort" kvalmen nå, kjenner jeg er uvel når jeg ikke har spist innen 3 timer.

Lykke til med kvalmen! Håpe det gir seg fort! :D

Tusen takk alle sammen :) og takk for råd! Føler selv at jeg må spise "hele" tiden, for det hjelper litt. Merker kvalmen er endra værre om det er en stund siden jeg har spist :)

Gratulerer så mye! Og velkommen hit til oss som snakker om både gass i magen og annen babylykke :D

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Velkommen, håper kvalmen bedrer seg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer med positiv test, og velkommen inn her til oss på Babyverden, og oss på Juni2014! :D

Velkommen :) Sist jeg var gravid hjalp det på kvalmen å spise på senga før jeg sto opp. :)

Tosola

Gratulerer med positiv test:-) hos meg hjalp det å spise noen Ritz kjeks før jeg sto opp om morgenen:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Gratulerer med positiv test, og velkommen inn til oss! :D

Jeg var veldig plaget sist svangerskap, da gikk kvalmen først over i uke 13/14. Fikk ikke i meg mat, og det hele ble til en ond sirkel, da jeg blir kvalm av å være sulten :/ Jeg må "spise bort" kvalmen nå, kjenner jeg er uvel når jeg ikke har spist innen 3 timer.

Lykke til med kvalmen! Håpe det gir seg fort! :D
Signerer på denne! Gratulerer med positiv test! :-) Har vært mye kvalm i mine graviditeter og det eneste som hjalp for meg var å småspise hele tiden....

Gratulerer så masse, og velkommen hit :)

Grattis

Back
Topp