Heihei

Har vært i familiebesøk, men nå er kidden lagt, far jobber i hagen og mor koser seg i sofaen med laptoppen og kjenner det skal bli fint med 3 uker ferie ;)

Herlig å synke ned i sofaen på kvelden :-)
her har vi hatt ei uke ferie og har tre uker igjen, det nyyytes :-) :-)

Venter på at mannen skal bli ferdig med å lage mat :)

Har vært på lang gåtur i Nordmarka, så nå ligger jeg rett ut på sofaen og ser på Call The Midwife. Fin serie!

--------------------
<3 17. februar <3

Vi har vorr i barnebursdag tidligere så en tur innom byen å shoppe så nå er lillemainn helt skutt å æ sett nå å vente på at mainnen skal komme hjæm så vi kan spise litt taco å har litt kvalitetstid for han fer på nattevakten...

Så da skal ho mor sjøl ta frem litt hvit i glasset å noe snop å ser på film "Dear John":)) har en fortsett finfint lørdagskveld damer ;)

Nå har vi akkurat spist løvbiff med tilbehør til kvelds. SÅ litt kos og avslapping resten av kvelden :) Deilig med helg etter en lang arbeidsuke :)

Er på jobb og sliiiiiiteeer med å holde meg våken! "Bare" to timer igjen....

Termin 16.02.14

Sitter ute på verandaen med pledd, snop og ei bok. Har også vært i bursdag idag og dermed sovna snuppa raskt! Sambo grillet lammekjøtt og skjemt meg bort! Har vært veeeldig trøtt idag, til tross for jeg fikk sove utpå til kl.9 idag. Sov i bilen begge veiene. Når jeg tenker meg om var jeg sykmeldt i uke 10-12 forrige svangerskap..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei har vi grillet og nå er det sofa og snop og film :-P

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Hellu :-) ser på gubben lage nytt kjøkken å legge nytt gulv ;-) å hører på tuppa som ikke vil sove :P

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

1373137565265.jpg
Min utsikt nå :-D

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Vi har vært i bursdag. :) utebursdag var koselig i knallvær. Jentungen fikk kveldsmat og gikk rett i seng når vi kom hjem. Vi grilla og koste oss før vi spilte klisterhjerne. Nå er jeg sliten, kvalm og har vondt i hode så jeg har lagt meg.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Æ har vært på lutfesk meddag hos min mor, og i samme slengen slept bomba! :-D ho blei heldigvis veldig gla! :-D no e æ dausliten og ska ta kveld, jobb i mårra tili kl 07.00! Kos dåkker videre i kveld damer! :-)

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :-)

Sorterer sokker, for nå er det tomt i skuffene.. Hvordan blir det egentlig SÅ mange enslige sokker?? :-O

Jeg har vært og øvelseskjørt med min pedagogiske mann i passasjersetet.
Nå nyter jeg kveldssola og sommervarmen som endelig kom tilbake til Hedmark.

Har tilbrakt dagen i sverige så er på vei hjem :) Så no er skuffer, skap og frys fylt godt opp.

<3 09.02.2014 <3

Back
Topp