Heihei!

Prinsessi

Blir kjent med forumet
Ifølge mensen termin har eg termin rundt 27-29 mai (litt forskjelligt på noen terminkalkulatorer) så d kan fort bli ein juni baby på meg o:-) må jo mesten bare vente å se etter ul mn tenkte eg konne hilse for d om:-) Ellers så e eg i uke 9 nå (8+2) å har vert sykemeldt i noen uker nå pga EKSTREEEEM kvalme! Spyr opp alt eg ete gitt:-/ ikje kjekt, så håpa d snart går øve:-)

så koselig at du hilser på:) håper du snart føler deg bedre:)

Hyggelig å hilse på deg :) Gratulerer så masse med svangerskapet! Håper du snart blir bedre av symptomene dine;)

Hei så hyggelig:-) gratulerer med spiren, håper den ekstreme kvalmen gir seg snart.

Maibaby13 skrev:
Ifølge mensen termin har eg termin rundt 27-29 mai (litt forskjelligt på noen terminkalkulatorer) så d kan fort bli ein juni baby på meg o:-) må jo mesten bare vente å se etter ul mn tenkte eg konne hilse for d om:-) Ellers så e eg i uke 9 nå (8+2) å har vert sykemeldt i noen uker nå pga EKSTREEEEM kvalme! Spyr opp alt eg ete gitt:-/ ikje kjekt, så håpa d snart går øve:-)

Ser på trickeren din at dere har vært gift i 2mnd.,  3 uke og 5 dager og at du er 8 uker og 2 dager på vei!!?? En skikkelig "bryllupsrus"- baby!!? Gøy!!
Sliter også med kvalme, prøver alle mulige triks jeg finner, men ikke funnet en som funker for meg ennå... Lykke til videre!!

ups... den la seg vist "inni" din tekst!!;)

Gratulerer så mye :) håper du føler deg bedre snart :)

Velkommen hit om det skulle vise seg at terminen blir i juni :)

Back
Topp