Heihei:)

CasMal

Forelsket i forumet
Nå melder jeg meg inn her i juniforumet:) har termin 24 juni, så er ganske nytt ennå:) jeg var tidligere medlem av februar forumet, men på "tidlig" ul da jeg var nesten 4 mnd på vei fikk vi beskjed om at babyen var så syk at vi måtte avbryte sv. Skapet:( dette var ufattelig trist, men nå er vi heldigvis gravide igjen:):):) håper bare den lille nå er og blir frisk og rask:) gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle her inne på juniforumet:):):)

Såååå trist å høre :/ men utrolig flott at du er gravid igjen <3 krysser alt for deg :)))) å velkommen inn her i juni gruppen :))>

Så UTROLIG trist!!
Men veldig koselig at du er gravid igjen nå ;) Gleder meg til å bli bedre kjent

Så trist å høre!! Fantastisk at du er gravid igjen  Gratulerer så masse og velkommen inn hit!

Kjempe trist å høre. Men gratulerer så masse med den lille i magen:) det går nok bra denne gangen:) velkommen inn til oss:)

Huff, så trist at du måtte gjennom det... Men når satser vi på at dette svangerskapet går bra for dere!

Det må ha vært veldig tøft å gå igjennom!! Gratulerer så mye med den nye i magen og masse lykke til:))

Det må ha vært ufattelig tungt! Men gratulerer så mye som gravid igjen, og krysserf ingrene for at alt går bra! :)

Uff, så utrolig trist hendelse. Unner ingen å gå igjennom noe slikt,

Gratulerer sååå masse med ny spire i maven, å krysser fingre for at den lille får hode seg i maven i 9 mnd :D :D

Back
Topp