heihei :)

februarogmars:)

Betatt av forumet
Vet ikke om noen husker meg, var ikke så veldig aktiv her inne, og nå er det leeeenge siden jeg har skrevet her.

ville bare komme med en liten oppdatering fra oss. Mathias stortrives i barnehagen, men har selvfølgelig fått med seg alt av mulige sykdommer som har gått der. Nå har vi vært hjemme siden torsdag i forrige uke, da han våknet med feber. Feberfri på Søndag, og ble holdt hjemme på mandag for at han skulle bli skikkelig frisk.

Våknet på tirsdag og da kom det 2 diare bleier i løpet av 15 minutter så da var det bare å holde seg hjemme noen dager igjen. hadde skikkelig diare på tirsdag, mye bedre på onsdag, men null matlyst. Torsdag våknet vi av at han ropte etter yoghurt fra soverommet, og matlysten var delvis tilbake.

I dag har han spist som en hest, og det har gått spesielt hardt utover skålen med mandariner som sto på stuebordet Var på do en liten tur mens Mathias tuslet rundt og lekte på stuen, og da jeg kom tilbake kjente jeg det luktet mandarin. Så meg litt rundt og der sitter Mathias på gulvet forran tven med en ferdig skrellet mandarin og masse skall over hele stuegulvet.

Denne kunsten har han stolt vist fram flere ganger i løpet av dagen så nå er vi tom for mandariner.

Ellers vokser magen seg større og større, og selv om jeg synes den er mindre enn jeg var sist, og synes a lillebror har vært mye roligere enn Mathias så ligger sf målene mine over streken, og samboern forteller stadig at lillebror er mye sterkere enn Mathias.

Mathias gleder seg stort til babyen kommer, og lillebror får stadig både mat, drikke, smokk og leker dyttet inn i magen

gleder meg til å se hvordan det blir da lillebror kommer ut.

(bøllefrøimagen)



 
Hei


Gratulerer med rampen i magen, ser at me venter samtidig gitt


Og så flink storebror er blitt, helt enig med han at mandarin er nam nam
 
Så kjekt med oppdatering fra deg!
får håpe at lille gull holder seg frisk no da, vertfall dette året :)
Lykke til med ny baby!
eg skal få ny i februar, men her bryr vesla seg lite om dette.
 
Klart jeg husker deg! :) :) :) Så koselig å høre fra deg igjen! :D :D :D

Så flink M er som skreller mandarinene selv!! :) Det har jeg aldri tenkt på å la gullet prøve på! Det får han prøve seg på etter hvilen sin, hihihi!!!!

Og så godt å høre at han passer på lillebror da som ligger i magen he he he!! Han har arvet det gode hjertet sitt etter mammaen sin :) 
 
Back
Topp