Heihei:-)

Liz:-)

Betatt av forumet
Etter en legetime i dag ser det ut til at jeg blir en del av juligruppa, og ikke juni som jeg trodde selv:-) Har termin 2 juli foreløpig, så blir det spennende å se hva ultralyd viser. Nå er det bare å krysse fingrene for at dette går bra! Det er ekkelt å se alle som forsvinner ut av forumene:-( har bestemt meg for å tenke minst mulig på det... Har hatt en del mareritt i det siste, og det blir jeg jo bare gal av! Legen var forresten overrasket over at jeg ikke hadde søkt fødeplass allerede?!? Haha, har iallefall ikke tenkt på FØDSEL enda! Har dere det?? Hun bestilte plass til meg nå... Kan man risikere å ikke få føde liksom?

Heiheiemoticon

Vet hvor jeg skal føde, men ingen hast med å bestille seg plass her jeg bor

Å herregud, skal vi FØDE også? :O
Nei det synes jeg var litt i tidligste laget, altså :P Vet hvor jeg skal føde, men har ikke tenkt noe lengre over det. Og det tror jeg ikke at jeg kommer til å gjøre på enda en stund. :)

Velkommen inn hitt :D
Ja det var tidlig :P vet selv hvor jeg skal føde, men ikke vært hos legen engang, så tenkt lite på det:P
Men for de som bor i oslo området er det kanskje greit å søke tidlig etter hva jeg har forstått.

Ifølge legen var det flere som søkte fødeplass FØR de var gravide for tiden... Hallo?!? Høres merkelig ut i mine ører... Er litt skeptisk til at juli skal være kaos-tid med mange fødsler, men det må vel gå. Det må jo være en rettighet man har- å få føde på et sykehus? Mye rart jeg ikke har tenkt på. Har ikke tenkt å bruke energi på å gruble over føding enda- det kommer når det kommer...

Ja i Oslo må man være tidlig ute. Jeg husker at legen min søkte om fødeplass for meg allerede på første svangerskapskontroll og det var før uke 10!!

Back
Topp