HLVN Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 23 Sep 2011 #1 Da har jeg bestemt meg for å bli litt aktiv her inne siden O.ul er overstått Viste seg at det var en liten gutt som skjulte seg der inne! veldig kjekt ..Så håper dere har plass til flere her inne
Da har jeg bestemt meg for å bli litt aktiv her inne siden O.ul er overstått Viste seg at det var en liten gutt som skjulte seg der inne! veldig kjekt ..Så håper dere har plass til flere her inne
Gull2 i magen Flørter med forumet 23 Sep 2011 #2 Klart vi har plass!! Velkommen, og gratulerer med gutt i magen!!
Marie2209 Forelsket i forumet 23 Sep 2011 #4 Her er det masse plass :D Velkommen hit og gratulerer med gutten i magen
Cmilla Gift med forumet 23 Sep 2011 #6 Velkommen hit og gratulerer en kjempe masse med en prins i magen :)
*trinemor* Gift med forumet 23 Sep 2011 #7 Velkommen hit og gratulerer med den lille gutten i magen :)
Lionne Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 25 Sep 2011 #15 Hei og velkommen! Grattis med en frisk liten guttebaby i magen :)
Isol Elsker forumet VIP 27 Sep 2011 #19 Gratulerer så mye med en liten gutt i magen og velkommen inn hit :D Er dessverre lite liv her siden de fleste er på Facebook, men om du vil bli medlem av gruppa der må du bare sende meg en pm :)
Gratulerer så mye med en liten gutt i magen og velkommen inn hit :D Er dessverre lite liv her siden de fleste er på Facebook, men om du vil bli medlem av gruppa der må du bare sende meg en pm :)