Har tidligere vært litt småsur egentlig pga det nye forumet. Er ikke spesielt glad i forandringer, så det at de gjorde om absolutt ALT innpå her, gjorde til at jeg mistet helt interessen.
MEN i de siste dagene så har jeg tvunget meg selv til å titte litt innom, og faktisk så er det ikke så ille alikavell
Begynner vel å bli litt mer vant det kanskje!
Savner jo ennå det gamle + at alle var pålogga ofte, men det kommer nok ikke tilbake, så da gidder jeg ikke bruke mer tid på å sørge over det ;)
Så det jeg ville fram til var at jeg faktisk tror at jeg liker det. JIPPI :D:D
Its gudd tu bi bækk
Har dere det fint om dagen da, Jenter? Er sikkert mange som har begynt å jobbe igjen og. Hvor blir tiden av.. *sukk*
Her går vi bare hjemme ennå. Mamma prøver å nyyyte den siste permisjonstiden så godt hun bare kan! Begynner på jobb igjen 6. Juli, så begynner å bli litt små-stressa.
Klem til dere!:)
MEN i de siste dagene så har jeg tvunget meg selv til å titte litt innom, og faktisk så er det ikke så ille alikavell
Begynner vel å bli litt mer vant det kanskje!Savner jo ennå det gamle + at alle var pålogga ofte, men det kommer nok ikke tilbake, så da gidder jeg ikke bruke mer tid på å sørge over det ;)
Så det jeg ville fram til var at jeg faktisk tror at jeg liker det. JIPPI :D:D
Its gudd tu bi bækk
Har dere det fint om dagen da, Jenter? Er sikkert mange som har begynt å jobbe igjen og. Hvor blir tiden av.. *sukk*
Her går vi bare hjemme ennå. Mamma prøver å nyyyte den siste permisjonstiden så godt hun bare kan! Begynner på jobb igjen 6. Juli, så begynner å bli litt små-stressa.
Klem til dere!:)