Heihei!:)

Lunaluu

Gift med forumet
Har tidligere vært litt småsur egentlig pga det nye forumet. Er ikke spesielt glad i forandringer, så det at de gjorde om absolutt ALT innpå her, gjorde til at jeg mistet helt interessen.

MEN i de siste dagene så har jeg tvunget meg selv til å titte litt innom, og faktisk så er det ikke så ille alikavell emoticon Begynner vel å bli litt mer vant det kanskje!

Savner jo ennå det gamle + at alle var pålogga ofte, men det kommer nok ikke tilbake, så da gidder jeg ikke bruke mer tid på å sørge over det ;)

Så det jeg ville fram til var at jeg faktisk tror at jeg liker det. JIPPI :D:D

Its gudd tu bi bækk emoticon

Har dere det fint om dagen da, Jenter? Er sikkert mange som har begynt å jobbe igjen og. Hvor blir tiden av.. *sukk*

Her går vi bare hjemme ennå. Mamma prøver å nyyyte den siste permisjonstiden så godt hun bare kan! Begynner på jobb igjen 6. Juli, så begynner å bli litt små-stressa.

Klem til dere!:)

så bra du liker det og er oftere innom :) man må jo venne seg til ting som er nytt, uvant i førsten men så går det seg til :)

Hei! Har savnet oppdateringene og alle bildene av skjønne Dennisemoticon
Snart jobb igjen ja....Er det pappaen som skal være hjemme med han i juli?

Håper aktiviteten tar seg opp igjen, og at du er tilbake for godtemoticon

Hei :) Så kjekt at du er tilbakeemoticon
Jeg likte heller ikke det nye forumet i starten ,men nå når jeg er vant til det synes jeg det er veldig greit.
Her er også permisjonen snart over,pappan overtar 4 juli. Så tar jeg med 2 ukers ferie før det blir jobb igjen. Men blir hjemme på dagen når pappaperm er ferdi, for her har vi ikke fått barnehageplassemoticon
Går alt bra med dere? Skal du jobbe 100% eller?

Så bra !!emoticon  Ekke så verst her inne serru, nå har de jo fått veldig mye på plass på forumet, syns det begynner å bli bra jeg! Og supert at flere titter innom, koselig emoticon

Ellers har vi det finfint, jeg har jobbet en stund og er nå tilbake i ferie/permisjonsmodus, herlig! Føler det skjer noe nytt med lillesnupp hver eneste dag, så her må man følge med...hehe

Hellu. Vi blir glade når flere titter innomemoticon
Liker absolutt ikke forandringer selv, men prøver å være her fordi :o)

Dagen går med til jobbing og Lucaskos. Driver å handler inn det vi trenger til barnehageoppstart. Hjelp som tida har flyddemoticon

Hei!

Ja det va uvant i begynnelsen,men nå tenker jeg ikke på det lenger=)

Bra du tar deg turen innom her!=D

Her nyter vi også permisjon enda...gruuuer meg til å "forlate" lillemor...skjemmer henne bort veeeldig nå om dagen..hehe..

Blir nok helt vant det etterhvert :D:D

Itzy: Hehe, godt å høre!:):) Det kommer heeelt sikkert flere bilder og!:p Pappan som skal være hjemme ja. Han har permisjon fra 3. Juli til 12. September, så de har massevis med tid til å kose seg!:D Har fått barnehageplass og, så han begynner der når pappapermen er over.

Iren85: Her er alt superbra! Takk som spør:D:D Jeg storkoser meg hjemme med gullet mitt, og kunne egentlig tenkt meg å være hjemme et år til. Nei, er bare 50%, heldigvis. Blir mer etterhvert, men jeg ville ikke ha så brå overgang fra permisjone til jobben, så da ble det sånn!:)

Og, ja.. Tida går så altfor, altfor fort.. Babyene våre.. <33<3

Tihii89 skrev:
Blir nok helt vant det etterhvert :D:D

Itzy: Hehe, godt å høre!:):) Det kommer heeelt sikkert flere bilder og!:p Pappan som skal være hjemme ja. Han har permisjon fra 3. Juli til 12. September, så de har massevis med tid til å kose seg!:D Har fått barnehageplass og, så han begynner der når pappapermen er over.

Iren85: Her er alt superbra! Takk som spør:D:D Jeg storkoser meg hjemme med gullet mitt, og kunne egentlig tenkt meg å være hjemme et år til. Nei, er bare 50%, heldigvis. Blir mer etterhvert, men jeg ville ikke ha så brå overgang fra permisjone til jobben, så da ble det sånn!:)

Og, ja.. Tida går så altfor, altfor fort.. Babyene våre.. <33<3

Jeg kunne også tenke meg å være hjemme 1 år til ja...Hadde d bare ikke vært for de pengene!
Jeg og er glad for at jeg ikke begynner i en 100% stilling med en gang,ta det gradvis,men tror ikke jeg vil ha noe mer enn 80% ,greit å ha en dag jeg kan være hjemme med henne:)

Back
Topp