HeiHei:)

Babylykke89

Flørter med forumet
Heihei:)

Dro som dere vet på føden i natt... Alt går bra nå med både meg og den lille:)
Har kommet meg hjem og fått beskjed om og holde senga, så snille kjæresten min har tatt seg fri fra jobb for og "pleie" meg, har steller bra med meg og tar godt vare på meg:)
Har fortsatt en ddel vondt men går greit nå i forhold til hva det gjorde i natt og før i dag...

Det var godt å høre [:)]
Nå er det bare å slappe av, og la den snille kjæresten din ta godt vare på deg.

Godt å høre at dere har det bra! [:)] Håper vondtene dine går over fort!

Åååå jammen bra du kom!

Vi har tenkt masse på deg her!

Hva var det som skjedde?

Herlig å høre at alt er bra, og at din kjære tar godt vare på deg!

Ja hva var det som skjedde? [&:]

God bedring, bra du har en god samboer som tar vare på deg og at alt er fint med babyen [:)]

ORIGINAL: Helenpia

[:)]

Jeg kjørte samboeren min på jobb (jobber nattevakt) og var på vei hjem da jeg fikk smerter i magen, så kom kvalmen og svimmelheten og så ikke klart lenger... Måtte stoppe bilen og få litt luft, sto stille i en halvtime før jeg turte og kjøre hjem... Ringte føden og hun ville ha meg inn med en gang, men fikk streng beskjed om og ikke kjøre selv...

Kom en kamerat og kjørte meg inn... Tok masse prøver fram og tilbake... Alt virka egentlig bra med den lille og legen fant ikke helt ut hva det kunne være:S
Fikk dra hjem i 10 tia i dag tidlig og har bare holdt senga siden det:)

Hadde en rimelig bekymra kjæreste som sto på jobb i natt og ikke kom seg noen steder:/

Men nå slapper vi bare av i soffan og koser oss, han ringte jobben i sta og ga klar beskjed om at han skulle ingensteder før jeg var bedre form;)

Utrolig hyggelig at dere tenker på meg, varmer:D Skjønne dere er:)

Åååh så ekkelt! Men utrolig bra at ting er fint nå [:)]

Det var utrolig ekkelt[:(] Men nå skal jeg bare nyte all pleien jeg får:) Er ikke alltid sambo er like "hjelpsom" som han er nå:) Han er jo alltdi snill, men godt med litt ekstra[;)]

ORIGINAL: Helenpia

Godt ting er bedre nå ja[:)] Så koselig at sambo holder seg hjemme for å passe på deg[:)]

Back
Topp