Heihei!

Juli <3

Forelsket i forumet
Nå er det kanskje på tide å presentere meg! Har fulgt forumet fra jeg ble gravid, men har aldri somla meg til å skrive selv. Dere virker som en superkoslig gjeng her på februarog jeg håper det ikke er for sent å bli en av "gjengen"...

Jeg fikk en nydelig gutt nå i Februar Fødselen gikk fort, så fort at jeg aldri nådde frem til sykehuset. Så mini ble født i ambulansebåten på vei til sykehuset! Fra før har vi en nydelig jente på snart 3 år!

Jeg er 25 år og jobber til vanlig som sykepleier. Er samboer og bor på vakre vestlandet! Elsker å tilbringe tid sammen med min herlige datter, fotografere, håndarbeid og være med gode venner.

Det var litt om meg, gleder meg til å bli "kjent" med dere [:D]

VELKOMMEN!!!!!

kjekt med nye medlemmer[:D][:D]

velkommen[:)] aldri forseint og melde seg inn her hoss alle koselige februar mamma'er og PAPPA !! :)

gratulerer med lille gutten :) har han no navn :) ?

ORIGINAL: juneb

velkommen[:)] aldri forseint og melde seg inn her hoss alle koselige februar mamma'er og PAPPA !! :)

gratulerer med lille gutten :) har han no navn :) ?

Takk for det juneb! Prinsen har fått navnet Andreas

Gratulerer med pjokken [:D] Han er som bestilt og alt er fryd og gammen? [:)]

så fint navn [:D]

Velkommen skal du være, aldri for sent å melde seg inn i klubben her[:D]

ORIGINAL: Klesklypa

VELKOMMEN!!!!!

kjekt med nye medlemmer[:D][:D]

[:D]

Velkommen, kjekt med nye[:)]
Er sjølv sjukepleier frå Vestlandet på 25 år, og fekk en liten prins i feb. [:)]

ORIGINAL: Escuro

Gratulerer med pjokken [:D] Han er som bestilt og alt er fryd og gammen? [:)]

Han er mer enn jeg kunne bestillt Han er helt nydelig! 10 fingre og 10 tær og MASSE svart hår! Sover mye og er ellers veldig rolig når han er våken. Blid gutt som sjarmerer mammaen sin med mange herlige smil! Jenta mi var en ganske urolig baby som aldri sov og måtte bysses stort sett når hun var våken, så dette er en ny verden for meg å ha en så rolig baby! Storkoser meg!!!

Hei på deg, og velkommen[:)] Fødte i båt ja, sikkert en artig opplevelse!![:o]

Vælkømmen tel gards!!! Hihi- og grattis med prinsen! Jeg fikk også en prins- i februar- på min egen bursdag(!)- og har nå tre flotte gutter ;-)

ORIGINAL: sjukesøster

Er sjølv sjukepleier frå Vestlandet på 25 år, og fekk en liten prins i feb. [:)]

same here [8D]

ORIGINAL: juliann

ORIGINAL: sjukesøster

same here [8D]

Vi veks på tre [:D]

ORIGINAL: bettand

Velkommen skal du være, aldri for sent å melde seg inn i klubben her[:D]

Velkommen[:D]

Back
Topp