Heihei. Plass til meg her? :)

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Kan jo starte med en introduksjon.
Jeg hadde bruker her før, Snarl, men slettet den i sommer.
Dette ble min tredje graviditet på 10 måneder. Første resulterte i SA, mens den andre resulterte i abort i uke 15, da babyen hadde kromosomfeil som var dødelig. Pga det har jeg i dag vært på min andre ultralyd, og fått bekreftet at det ikke er funn av synlig kromosomfeil, og blodprøvene viser liten sannsynlighet for trisomi 21, 18 og 13.

Er 12+4 i dag, termin 6.mai. Gleder meg til å bli kjent med dere her på mai2012

Hei og velkommen til deg også! Er selv ny her så :) Veldig hyggelig gjeng her!
Og gratulerer foresten! Godt å høre at det ser ut som alt er i orden med mini i magen din denne gangen!!!

Det er ALLTID plass til flere Gratulerer så veldig masse

uff for en trist historie, men KJEMPE flott at alt står bra til denne gangen!!

velkommen skal du være og grattis 

klart vi har plass til flere :) velkommen skal du være :) for en forferdelig forhistorie du har.. Må være deilig å få bekreftet at alt ser normalt ut denne gangen <3 vi har foreløbig termin på samme dagen :)>

Gratulerer så mye og velkommen hit! :-)

Det var en tøff historie! Veldig godt å høre at alt ser bra ut denne gangen! Gratulerer så mye og velkommen til oss!  Jeg har lagt deg inn i terminlista vår

Gratulerer så mye og velkommen!! :-) Du har vært gjennom mye på kort tid.

JA! Her har vi plass til mangemangemange! :-D Velkommen hit til oss og gratulerer så masse med spiren i magen :-D

Velkommen inn hit. Jeg håper dette svangerskapet går fint og uproblematisk siden du har hatt din dose med uflaks og sorg.

Velkommen! :)

Håper alt går akkurat som det skal :)

Takk for det :)
Har fulgt med på forumet siden jeg fant ut at jeg var gravid, men fant ut at jeg skulle melde meg inn på et sikrere tidspunkt denne gangen , litt kjipt å melde seg inn og ut igjen av terminforum

Back
Topp