Hei på dere! Jeg har så vidt lest litt her inne før men jeg har valgt å vente litt med å begynne å skrive. Jeg er nå 14 uker og har vært på 2 private ultralyder (uke 8 og uke 11+4). Siste ultralyd ga termin 18. august. Der fikk vi også se at morkaken ligger på fremsiden så jeg er litt spent på om det vil gjøre at det tar lang tid før jeg kjenner noen tegn fra lillegull. Nå var jo denne ultralyden veldig tidlig, men det kunne se mest ut som en liten gutt. :)
Formen er stort sett bra, men er mye mer sliten på kvelden - orker ikke gjøre stort da gitt. Håper det gir seg snart! Jeg er gift og fra før har vi en nydelig liten gutt født i 2009.
Han og pappaen sitter på gulvet her nå og bygger Duplo-togbane. :)
Ønsker dere en finfin fastelavenssøndag! Her skal vi en liten tur i nysnøen etterpå og så er det frem med fastelavensboller og krem (butikkjøpte hehe, ble ikke noe baking her gitt). :)
Formen er stort sett bra, men er mye mer sliten på kvelden - orker ikke gjøre stort da gitt. Håper det gir seg snart! Jeg er gift og fra før har vi en nydelig liten gutt født i 2009.
Han og pappaen sitter på gulvet her nå og bygger Duplo-togbane. :)
Ønsker dere en finfin fastelavenssøndag! Her skal vi en liten tur i nysnøen etterpå og så er det frem med fastelavensboller og krem (butikkjøpte hehe, ble ikke noe baking her gitt). :)