Heihei jenter:)

Lillehjerte3

Betatt av forumet
Hvordan er det med dere? Er dere kommet langt? Sett lille? Vet dere kjønn? Kjent noe bevegelse??

Har ikke vært her inne på en stund☺️

Her er alt bra, sliter fortsatt litt med tanken på at vi skal ha nr 3, men sier det blir bedre til ferien, skal på ul om torsdagen☺️ å tar ferie fredagen:-D

Jeg er nå 15+2 å har slit med å finne hjertelyden, men tror faktisk at jeg kjente bevegelse i sted, ikke så langt i fra navlen <3

Jeg er 13+6, har sett den lille på ul tre ganger pga stadige blødninger, den vokser og har det helt fint. Bevegelse har jeg ikke kjent, og hjertelyden har jeg ikke lyttet etter enda.

Jeg gleder meg til å få nummer tre, den var jo langtidsplanlagt (2,5 år med prøving, det siste året med hormonkurer..) og synes tiden flyr

Jeg er 12+6 i dag og førstegangs gravid :) Har vært på 3 ultralyder til nå og skal på første svangerskapskontroll hos fastlegen min i morgen :)
Har hørt hjertelyden hos jordmor og med dopleren hjemme :D Ser ingen forskjell på mage eller vekt enda, kjenner ikke livmoren eller bevegelse :p

Hva ikke meningen å hør etter hjertelyden men har en over ivrig vennine som er gravid å ville prøve ;-)

Nr 3 var lagt i fra planlagt, med tanke på jobb, giftemål og hus selging overtaking av hus til svigermor å finne leilighet til henne, hvis jeg skulle ha nr 3 skulle jeg ha masse tid til å bare kose meg, men føler alt blir bare stressende... Eneste positivte jeg klarer å se nå er at jeg er hjemme når eldstemann begynner på skolen:-)

Jeg er 14+5 og venter barn nr 2 etter ett år med prøving og til slutt med hjelp. Har vært på ul fire ganger pga risikosvangerskap, men begynner nå å tenke og håpe på at dette skal gå bra :-) Har blitt enorm veldig fort, er på størrelse med slik jeg var sist da jeg var 7 mnd på vei! Desverre... Men har ikke kjent liv ennå. Finner hjertelyden med doppler da, det er godt ;-) Vet ikke kjønn...

Jeg er 14+5 og venter barn nr 2 etter ett år med prøving og til slutt med hjelp. Har vært på ul fire ganger pga risikosvangerskap, men begynner nå å tenke og håpe på at dette skal gå bra :-) Har blitt enorm veldig fort, er på størrelse med slik jeg var sist da jeg var 7 mnd på vei! Desverre... Men har ikke kjent liv ennå. Finner hjertelyden med doppler da, det er godt ;-) Vet ikke kjønn...

Magen kom så fort denne gangen

Så bra at du har det bra :) spennende å begynne å kjenne liv! Er 13+2 I dag, og føler meg helt fin. Føler meg egentlig ikke gravid, men skal på ul om to dager så forhåpentligvis blir det litt mer virkelig da. Magen er stor! Resten av meg har samme størrelse, men magen er enorm. Mye luft med andre ord :)håper forresten på å få vite kjønn på tirsdag.

Back
Topp