t0mmelise
Forumet er livet
åssen går det med dere?? noe nytt??
Vil ha oppdateringer fra dere ALLE :D hiihi.. om alt og ingenting :D
Her går det veldig bra :) har nå 2 dager på rad hatt ei smilende glad jente som vinker til mamman sin når hun går fra barnehagen :D phuuuu.. ha´kke vært lett dette asså.. men nå går det bra :) Hun har spist veeeeldig lite i barnehagen men i går spiste hun en hel skive.. wooohoo :) så i går var en veldig fin dag
hun sover også 1-2 timer hver dag i vognen sin i barnehagen, hihi.. jeg som bare sa de kunne bruke vognen til noen andre for hun kom ikke til å sove der :Djoda.. 
ellers går det super bra med oss.. eeeeelsker den alderen snuppa er i nå.. er så utrolig kjekt å leke og snakke med henne.. hun tar fort etter ord jeg sier og forstår meg
ellers planer for helgen gørls? Åssen er formen til de gravide? :))
Vil ha oppdateringer fra dere ALLE :D hiihi.. om alt og ingenting :D
Her går det veldig bra :) har nå 2 dager på rad hatt ei smilende glad jente som vinker til mamman sin når hun går fra barnehagen :D phuuuu.. ha´kke vært lett dette asså.. men nå går det bra :) Hun har spist veeeeldig lite i barnehagen men i går spiste hun en hel skive.. wooohoo :) så i går var en veldig fin dag
ellers går det super bra med oss.. eeeeelsker den alderen snuppa er i nå.. er så utrolig kjekt å leke og snakke med henne.. hun tar fort etter ord jeg sier og forstår meg
ellers planer for helgen gørls? Åssen er formen til de gravide? :))