heihei jenter :)

t0mmelise

Forumet er livet
åssen går det med dere?? noe nytt??  
Vil ha oppdateringer fra dere ALLE :D hiihi.. om alt og ingenting :D 

Her går det veldig bra :) har nå 2 dager på rad hatt ei smilende glad jente som vinker til mamman sin når hun går fra barnehagen :D phuuuu.. ha´kke vært lett dette asså.. men nå går det bra :) Hun har spist veeeeldig lite i barnehagen men i går spiste hun en hel skive.. wooohoo :) så i går var en veldig fin dag  hun sover også 1-2 timer hver dag i vognen sin i barnehagen, hihi.. jeg som bare sa de kunne bruke vognen til noen andre for hun kom ikke til å sove der :Djoda..

ellers går det super bra med oss.. eeeeelsker den alderen snuppa er i nå.. er så utrolig kjekt å leke og snakke med henne.. hun tar fort etter ord jeg sier og forstår meg 

ellers planer for helgen gørls? Åssen er formen til de gravide? :))

Heeej cutie! Akkurat nå sitter Milan på spisebordet og har græbbet gaffelen min og stabbet restene av skinken og eggerøren min... Jepp jepp.

Vi er bækk fråm ferie, har nullnixnada farge og har kompensert med å kjøpe 5,5 kg M&Ms... Sunt og godt! :D (Skal gi bort et par kilo, snufs snufs)

hahaha, du er bare herligst 
ennå misunnelig på den tyrkia turen altså, jeg skal også få sånn i bursdags gave :D :D det har JEG bestemt :D hihih.. litt lenge til men what ever :D 
Likte dere tyrkia sånn generelt? 

Fikk ikke sett kjempemye av stedet egentlig, men joda. Likte oss der :) M har vært der 2 ganger før. Dette var første gang han ble dårlig. Men vi var nok ikke flinke nok med antibac'en :P 

Selgerne der nede er overraskende språkdyktige. Med selgere mener jeg både dem i alt-mulig-sjappene og innkasterne på restaurantene. Vi kom over en fyr som vi faktisk snakket nesten bare norsk med. Vi kikket på noen sjakk- og backgammonspill, og jeg kjøpte gave til datteren til en venninne der. Han var vel den som imponerte mest med norsken sin. Bedre enn en gjennomsnittlig Oslo-taxisjåfør, hahaha! Og sandstranden alene var nok til at vi allerede har bestemt oss for å dra tilbake dit. De bygget stranden i fjor. Den var seriøst fløyelsmyk <3

Men jeg skal tilbake til Sharm El Sheikh også da, og snorkle og se på fiskene rundt korallrevet :D DET er gøy, det!!! Så jeg anbefaler vel igrunnen Sharm mest av alt. I mars får du det i tillegg veldig billig, til under 2.500 pr pers for 1 uke. Men se opp for hai... Vi venter nok trolig 1-2 år til, for å være helt sikker på at haiene er borte.

Hehe, søta! <3 
Her er det ikke så mye å oppdatere... Er blitt bedre etter kikhosten, da : D Men nå er sambo sjuk og ligger på sofaen og uffer seg dagen lang, heheh : P
Ellers har vi vært på "høst-klær-shopping" idag : ) Handla masse ullklær og fleece-sett til Adrian. Og flere bodyer og strømpebukser. Blitt lang, denna gutten vår gitt!
Han var så morsom i sted før han skulle opp og legge seg. Sto foran TV'n med barne-TV på, bare i bleia, så begynner han å snurre rundt og rundt og rundt og rundt, til han ble så svimmel at han datt på rumpa : P Lo seg skakk og gjorde det igjen ; D Så søt!

Bra at det går bedre med barnehagejenta : ) Her har det aldri vært noe problem, heldigvis! Eller...han hadde en liten periode da han gråt når vi gikk, men når vi så ham i vinduet på tur til bilen, så var alt i orden : )

Huff, de begynner å bli så store <3

Ellers så fant jeg ut at jeg veide 69 kg da jeg kom hjem fra Thailand, da hadde jeg gått opp 4 kg på turen. Når jeg ble syk, bare raaaste jeg ned i vekt og var plutselig nede på 60. Så nå har jeg funnet ut at dette er et taktisk sted for meg å begynne å trene, når jeg er lav på vekta : ) Da begynner vi rett på muskler. Så på mandag starter jeg opp på treningssenter : )

Åååh, ja der har jeg også lyst å reise :) 
Jeg likte side kjempe bra.. vi var på pegasus world, lå rett på stranden.. aldri hatt så behagelig og avslappet ferie i hele mitt liv.. hehe.. dette var i 2007 da så jeg hadde ikke blitt mamma ennå.. men vi hadde med 2 barn, den minste på 9 mnd stor trivdes :) Så dit skal jeg tilbake..elsker tyrkia jeg :D vært i alanya 2 ganger også :D nice nice :D
JAaaaa, sant.. hahaha.. nå fikk jeg meg en goooo latter her.. ahhahaha.. kanskje du skal foreslå en taxi jobb i olso for de neste gang :D :D :D heheh.. så gøy at du fant gaver da :) fant du no gøy til A? :D ble han glad når du kom hjem? :) 

Fisken : hhahaha.. så herlig, tenk at sånne små ting kan underholde de :D jeg tror at de liker å bli svimmel jeg asså.. er veldig poppis her også :D hehe.. 
Åååh, gøy med shopping.. blir fort dyrt men det holder heldigvis en sesong :D jeg har 2 ull dresser og 1 strikket dress fra i fjor som passer ennå til snuppa :D og denne helgen er det 50% på janus dress på sparkjop.no :D 
DU er jo bare nydelig uansett snuppa :) koste dere på tur ja? :) herlig å vær på tur så lenge :D 

t0mmis, det må du ta som et godt tegn. Crazybaby griner litt når vi sier hadet enda, men han trives når han er der og begynner å bli varm i trøyen. Sikkert det samme med snuppeluppen din. :)

Vi hadde planer for helgen, men jeg har fått en liten sjukling i hus. Han griner og hoster og snørrer. Ikke spist noe som helst i dag. I natt måtte jeg sitte med han på fanget mitt. Jeg lurer på om det kan være halsbetennelse. Hjertet mitt blør litt. <3

Og så har jeg shoppet ull, ull og mer ull. Bla. Nøstebarn og Janus. Jeg så også det tilbudet fra SparKjøp. :D

Huff, dakar lille crazybaby :( har ej syk snuppe jeg også.. hun har vært tett i nesen en stund nå men av og til har hun en forferdelig tørrhoste :( iiiiik.. håper de blir fort friske :) 
Jeg husker du skrev en plass at du hadde shoppet også skulle jeg kommentere det men så husket jeg ikke hvor du skrev det :( 

Iallefall, godt å ha ull i hus nå som det begynner å bli kaldt :D jeg har kjøpt en del ull jeg også.. for det meste janus :) fornøyd med det :) Hadde på hun ett sett med trøye og longs i barnehagen på fredag og til og med de ansatte skulle ønske de kunne gå rundt i bare det.. ser jo så behagelig ut <3 :) 

Åssen gikk natten i dag?? masse god bedring :) 

en liten oppdatering fra oss :-)

Oliver storkoser seg i barnehagen- har nesten ikke tid til å si hadet og vil heller ikke hjem for tidlig :-D
Vi har fått beskjed om at han har fått plass i bhg vi hadde på 1.plass, men kommer til å takke nei siden han trives så godt <3

Tok med meg Oliver til fame idag og tok bilder. Typisk nok så var han dårlig igjen.. 3. gang vi tar han med til fame og syk hver gang! Han har hatt noen dager med utslett på mage og bein, idag hadde han vært slapp og ville sitte på fanget til de voksne i bhg, men ikke feber da. Sutrete hos fotografen, så håper han allikevel klarte å knipse noen bra bilder. På vei hjem sovnet Oliver i bilen.. Etter middag hjemme så var blitt mer slapp, tok tempen og han hadde feber :-( Så belager meg på å ta han med til legen imorgen og være hjemme fra jobb.

Bryllupsplanleggingen er litt mer i boks :-D Booket fame da vi var der istad, kom hjem og ringte frisør/make up og de noterte ned dagen. Skal ha med forloveren dit, jeg skal spandere på hår og make up på henne :-D

høres bra ut lindkva :) Godt å få bestilt ting :) det går nok fort framover nå, så mye som skal på plass så godt å ha litt tid på det :) 
Huff da, dakar Oliver :( masse god bedring :) du skal nok se at fotografen fikk noen blink skudd av nydeligheten <3 :) 

Ja, jeg bruker ull selv når det passer seg slik. Spesielt på beina siden jeg er en frysepinn. :P Det går litt bedre med sjuklingen nå, men inntar ikke så mye mat og drikke. Å få i han meds er heller ikke noe særlig. Han sover heldigvis sånn passe greit om natten. Håper skjønne Em kommer seg også. :)

Heisann, håpe dei små he beg. å komme sej etter sjukdom. Fredrik hadde første feberfrie dag i går. Eller han starta dagen halv 7 med 40 i feber men etter den suppen kom feberen aldri igjen. Sove heile natta også. Hatt 3 forkjølelsa på 3 veke. Så når ej skulle levere han i bhg idag hylte han. Så vi hadde ei stund ilag i sofaen i bhg aleine, deretter tok ej frokosten sammens med han før ej fekk gå. Ville helst ikkje ej skulle gå da heller å skreik litt, men det kom sej når bhg tanta fann bila ;) Etter han beg. på igjen i sommer he det vert tilvenning av over 10 nye unga. Der den minste e heilt ned i 7 mnd. Trur Fredrik merka at han ikkje e minstemann meir å får like mykje oppmerksomhet som tidligare. Reagera også litt på alle dei nye ungane. Skeptisk liten kar ej he ;) Men satsa på at han gler sej til å komme i bhg igjen like mykje som før etter et par dgr. Kryssa fingrane for att det stoppa opp med sjukdom no.
No skal ej finne senga før kvalmen kjem. E 11 veke i dag, å på fredag skal vi på ul <3

Tommelise- ja tror fotografen fikk noen blinkskudd :-D
sjuklingen holder jeg hjemme fra bhg idag, håper å få en legetime kjapt så jeg finner ut hva alle de prikkene er..

craaazy : åååh, ja ull er digg :) så bra det går bedre med crazybaby :) snuppa har kommet seg ganske bra så er frisk nå :) 

Sjukis : Oj, ja han merker nok mer enn vi tror.. kan tenke meg det er litt rart når andre unger begynner og flere å dele oppmerksomheten med.. Håper han blir blid som ei sol framover i barnehagen :) wiiiii, det blir kjempe spennende da :) 

Lindkva : Oppdater oss da :) kanskje feber utslett? :( huff.. håper det går bra med han :) 

dette var en kjekk tråd :)

eg sitter bare her å nerder eg, menst snuppa er i BHG. er jo sjukemeldt no. føler det som litt slemt å levere ho fra meg når eg bare reker heime uansett:)
men eg tror nok ho har det kjekkere i BHG også. Enn heime her med meg, som bare vil sove og ikkje orker å leike noke særlig!
formen min er masse bedre. kvalmen er borte og det er så deilig!
har bekkenløsning, kynnere og generelt sliten, kunne sove HEILE TIDA! Men det er uansett masse bedre enn å gå å være så kvalm heile tida!

snuppa har blitt sjuk igjen da.. ho hadde hals og ørebetennelse forgjne uke.. fikk antibiotika og ho var fin i helga. men mandag begynte ho å surve og klø seg ørene, klødde seg son at det begynte å blø :(
om natta gikk det hull på trommehinna..ho skreik og skreik! og det velta ut med gugg fra eine øret... stakkar!
fått ny antibiotika kur no. men igår var ho i fin form, ingen feber og virka pigg så eg tok ho i BHG, men når eg henta ho, og tok av ho lua velta det igjen ut gugg fra øret hennes! off.. og ho låg på fanget mitt heile går kveld.. super sliten! skulle jo ikkja hatt ho i BHG.. slemme meg..

Tommelise, Crazy, lindkva og skjukis: kordan går det med dokkes gull??

Fredrik va feberfri i heile går og inatt etter den 40graders starten på morgonen. Ej ba dei ringe med en gang om han skulle virke slapp eller bli varm.
Føle litt det samme som dej klypa. Her går ej heime heile dagane, likevel levera ej han i bhg. Men i dag såg ej kor viktig det e å oppretthalde rutine ved å komme i bhg. Han he som ei ny tilvenning no. Han skreik å skreik. Så om ej skulle ha hatt han heime mens ej gikk sj. meldt ha det blitt enda værre seinare. Å ej gjer det samme som dej, søv og søv :) Og venta på att kvalmen skal forsvinne :) Men må sei, det e utrulig godt å være sj.meldt no. Prøvde aldri det sist gang, sleit mej gjennom kvar dag på jobb å søv resten av  dagane. Dinna gangen prioritera ej å være våken med Fredrik ettermiddagane :) Va ikkje så kjekt å stå å brekke sej på jobb heller, lite kjekt for pas. mæ kan ej tenke mej.

hehe Trone kjem til å få hetta når ho ser så mykje vi he skrive ;) lol

Helsen kommer først og energi til overs bruker man med sine små. Ikke verdt å slite seg ut. :)

Jeg snakket visst for fort når jeg sa at det gikk bra om natten, for i natt var det.. ja.. crazy. Han hostet sikkert hvert 5. minutt hele tiden. Først i 04:30-tiden fant han roen og sov noen timer. Han spiser litt, selv om det ikke er optimalt, og drikker som vanlig, så jeg er glad for det i det minste. Hjemmedager fra bhg. hele denne uken siden han trenger det og fordi det er smittsomt, men det er mer enn greit, for da kan vi kose masse. <3

Og så har jeg blitt sjukling i tillegg, vondt i halsen, verk i kroppen og alt det der, så nå skal jeg hive meg på sofaen med is og oreoOo.

Klypa : jeg skjønner deg godt med den tanken, tror den kommer til å være der så lenge det skjer også.. hehe.. MEN.. du må tenke som du gjør og ha god samvittighet :) snuppa liker seg kjempe godt og får utviklet og utforsket masse i barnehagen :) så kan hun komme hjem og ha kosetid med mamman senere :) kan jo hente henne litt tidligere enn hva det hadde blitt når du hadde jobbet, så får dere ekstra kosetid :) Huff, det hørtes skikkelig vondt ut :( aldri hatt hull på den men jeg kan tenke meg at det værker no forferdelig :( snufs.. Godt å høre at hun er bedre iallefall :) 

Det samme gjelder deg sjukis : må nyte freden og tenke at lille rakkeren har det bra i barnehagen :) og det blir nok verre når de er hjemme over lengre tid :( når vår evt nr 2 kommer så skal jeg ha hun 50% i barnehagen.. :D om hun fortsatt går i barnehagen :D :D :D

Craaazy : jaaa, sant.. det går ikke an å skryte over noe for da kan du banne på at det ikke skjer den natta.. haha.. håper det går bedre med han nå? og deg ikke minst? :) 

Trone : Jeg gleder meg til å høre hvordan det har vært på tur :D 

Back
Topp