heihei. fin side:]

Guest
Jeg har en del spørsmål ... Jeg og samboernen mmin ønsker et barn. Men jeg er redd jeg ikke kan få barn.... Jeg har vært gravid 2 ganger før, men tok MA begge gangene. Siste gang jeg tok MA hadde vært sex før jeg sluttet å blø. Grunnen jeg har denne tanken er at jeg aldri har vært flink med prevensjon. Før gikk jeg på p- pille, når jeg følte at jeg kunne bli gravid tok jeg og fra 2-9 piller dagen eller rett etter samleie for å være sikker jeg ikke ble... jeg slutta på prevensjon rundt juletid i fjor..jegmå si jeg for 1-2 år siden bytta ut ppilla med psprøyta... men var ikke alltid like flink åhuske å tasprøyta når den sku taes. Kunne gå en mnd å to uten å ta sprøyta. Derfor tror jeg at jeg ikke kan få barn lengre. litt rart å ble bli gravid når jeg har slurva såpass med prevensjon og slutta helt rundt juletid i fjor. Jeg kan si at jeg har blitt voldtatt 2 ganger med 2 års mellomrom. Første ganger var mest brutal for her ble jeg slått ned og voldtatt, den andre gangen skjedde på en fest. Uansett har blitt gravid etter første voldtekts ep. Jeg ble gravid ca et år etter første voldtekt. Tok som sagt ma. Etter dette har jeg ikke ble gravid , og slurvet veldig med pillene rett etter MA. Derfor tror jeg ikke at dette har noe å si? Å at nooe har blitt ødelagt? Jeg kaster opp mat etter dette. Har gått ned en del i vekt men er ikke undervektig. Er 1.70 og veier ca 56-57 kg. Har regelmessig mens. Syklusen min er på 26 dager og fikk mensen idag. Trodde jeg har gravid i denne gangen for brystvortene mine har vært lillablå i ei uka ca og har vært trøtt sidden EL. Det kom tilogmed en hvit klump med sæd (bare en hvit klump) på el. men neida, mensen kom og neg. Test. Begynner å bli lei, har prøvd sånn smått siden jul. Hadde ikke telt dager eller slikt. Men håpte jo det skulle treffe. De 2 siste mnd hsr jeg telt og prøvd å finne dagene jeg er mest befruktningsklar. Men føler det står forskjellig alle plasser..;s Jeg gir snart opp. For føler jeg ødela meg selvå sjansene på å bli gravid.. vsar foresten samboeren min som var far til den ene jeg ble gravid med(den siste).. Er det noe jeg kan spise\gjøre for å øke befruktningen min? Skal foresten bestille time til gyn. Håper å få henvisning av legen i neste uke.. er 23 år om det har noe å si, samboeren min er 31. Er det noen som i tilegg vet når jeg er mest befruktningsrik? Fikk mensen idag, og hae 26 dagers syklus. Kan jeg vite at jeg er fertil uten å sjekke hos gyn? Feks ved at jeg har regelmessig syklus? Kommer også mye slim \utflod. Beklager alle ekle detaljer. Men jeg trenger hjelp og råd. For håper der er andre i samme situasjon.. og håper jeg ikke har ødelagt noe å at ingenting er galt.men synes det er rart jeg ikke har blitt gravid igjen siden jeg slutta på prevansjon, og alltid har slurvet.. Håper jo på å bli gravid neste mnd. Men føler althåp er ute og at noe er galt:( men har en sterk følelse på at det er det, siden jeg ikke blir gravid.. Håper på svar..::-)
 
Back
Topp