Snakket om en stumd at vi nå snart skulle kjøpe "nattbleier" og de gikk det ikke an å ha på dagen!
Kjøpte en annen sort en de vi brukte og viste han at der stod det "nattbleie" (hvit løgn[8D])
Prøvde nå og da med truse, men endte alltid med våt truse, så trodde egentlig ikke at han var klar.
De vanlige bleie gikk tom og vi tenkte nå....
Nå var det nok! Tok på trusa og følgte han på do etter ca hver 1.5 time og før vi skulle ut, når vi kom inn og etter mat. Han sa ikke fra selv når han måtte på do, men iløpet av første uka hadde han 4 uhell tror jeg, og etterhvert lærte han seg å si fra (iløpet av uka).
Vi hadde på bleier på natta, som av og til var mye tiss i og avogtil helt tørre.
Etter 2 uker med nattbleie ville han ikke ha den mer og har aldri tisset i senga *bankibordet*
Hadde de første ukene problemer med å basje i do, sa han var redd at det var farlig. måtte få på bleie ellers gikk det i trusa. hver gang jeg så han måtte basje tok jeg ham på do og prøvde og forklarte at det ikke var farlig, men nei...
så en dag da vi prøvde sa jeg:
- hvis du basjer i do så skal vi finne en is etter på!
Det gikk 10 sek, så lå den i do[:D]
Og etter det gikk han på do, da var det ikke lenger farlig! prøvde seg med at han hadde vore flink og matte få is flere ganger[8D]