Heihei alle sammen :)

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Heisann! Jeg sniker meg inn her, da jeg og min forlovede venter barn i juni :)
Foreløpig termin er 20. Juni, og vi er kjempeglade!
Jeg har også et barn på 4 fra før :)

til dere som har eldre barn, når forteller dere det til dem? :)
Tenkte å vente til rundt juletider kanskje, når det er litt mer sikkert, og det sannsynligvis viser på meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer og velkommen :) Jenta miner 2,5 år, men venter nok til jul med å fortelle henne også ja. Vil ikke risikere å si det til henne og så miste..

Gratulerer og velkommen hit :D
Vi skal fortelle det til barna når vi forteller det til våre foreldre, slik at det ikke blir noe" hemmelighetskremmerier" rundt om :) Blir nok å vente med det til vi har vært til undersøkelse, og at alt er som det skal ;)

velkommen hit og gratulerer så masse ;)
Vi tenkte å fortelle det til sønnen vår rett før jul også tenkte vi at han skulle få fortelle det til resten av familien :)

Gratulerer så mye, og velkommen inn hit! :D Vi kommer nok til å fortelle det etter første kontroll, som er ved 12 uker her :)

Gratulerer vi skal fortelle det i uke 12 .. ;)

gratulere og velkommen hit da=)

jenta mi er så lita enda, blir to i januar, så jeg prøver å venne henne til ordet baby, å være forsiktig med magen til mamma, se litt på babybilder så hun vet hva det er for noe, vi leker baby med dukka hennes, det går veldi bra =)
noen i familien vet det, og ett par bestevenner, men resten får vite til etter 12 =)

Velkommen hit. Og gratulerer så mye! :D

Gratulerer så masse og velkommen til oss <3

Takktakk alle sammen :)

Ja det blir nok rundt juletider vi forteller :)
Jeg skal på ul 30. Okt så det gleder jeg meg til :D

Så gøy :) Har en datter på 1,5 år så får ser når hun skjønner det ;)

Gratulere og velkommen hit ;) har en gutt på 3 år, og vi kommer til å vente til uke 13, etter vi har vært å hørt hjertelyden;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer, og velkommen til oss!

Jeg har ei på ca 1,5 år, så vi venter til det blir mer synlig og vi forteller andre det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer:-)

Gratulerer :)
Vi har nok sikkert pratet om det mens minste var tilstede (snart to) men prøver nok å fortelle ham hva som skjer nærmere jul. Han forstår jo mer enn han klarer å gi uttrykk for, men er lett å tenke at praten bare går litt over hodet på ham, også henger han egentlig helt med :=

Gratulerer og velkommen inn hit til oss :)

Heisann! Jeg sniker meg inn her, da jeg og min forlovede venter barn i juni :)
Foreløpig termin er 20. Juni, og vi er kjempeglade!
Jeg har også et barn på 4 fra før :)

til dere som har eldre barn, når forteller dere det til dem? :)
Tenkte å vente til rundt juletider kanskje, når det er litt mer sikkert, og det sannsynligvis viser på meg :p

Jenta mi er 4 og jeg kommer til å si det når vi ikke lenger trenger å holde det hemmelig lenger, ca uke12/13. Jeg har i utgangspunktet lyst å vente enda lenger, for blir jo lang ventetid for en 4 åring ...-men vet at man da kan risikerer at "folk på gaten" sier det til henne, som f.eks; hei lille venn, du da som skal bli storesøster -type ting. Derfor velger jeg å si det når vi slipper nyheten.

Back
Topp