Heihei alle sammen

Fionamedspire

Betatt av forumet
Lenge siden jeg har vært innom her nå, tiden går så fort.
I dag er min Lukas 7 mnd, er så stolt av han.[:)] Mamma lille gutt
Skulle begynne og jobbe neste mnd, men klarer ikke å dra fra lillegullet enda, så har søkt om ulønna perm.
Så begynner i august, får hele sommer sammen med Lukas å pappen. Blir koselig<3
Lukas får mye pupp enda, og vil ikke ha flaske, og tar heller ikke smokk.
Har lyst å minske puppestyret om natten, så blir spennende å se hvordan det ska gå. han er oppe 4-5 ganger.

Vil slenge med bilde, og håper det ble riktig[&:] 

Håper alle dere har det bra og koser dere nå når det nærmer seg sommer :))

Så koselig å se deg her igjen[:)] Gratulerer med 7mnd[:D]
Tiden går utrolig fort, ja. Skjønner veldig godt at du har lyst til å være hjemme lenger med gutten din. Blir sikkert kos å være hjemme hele sommeren med den lille familien din[:)]

Permisjonen min slutter 2. juli, men jeg har tenkt til å ta ut ferie i tilknytning til permisjonen, så forhåpentligvis skal jeg ikke begynne å jobbe før mot slutten av juli. Skulle ønkse jeg kunne være hjemme enda lenger, men det tåler nok dessverre ikke økonomien vår.

Fine bilder, forresten[:D] Dere har en kjempeskjønn gutt

Gratulerer med 7mnd-dagen til Lukas[:D]
Så deilig med lenger permisjon da, selvom den blir ulønna[:)]
For en fin familie dere er![:)][:)] Og Lukas er jo helt nydelig

Gratulerer me 7 mnd dagen![:)]

Her å går d bare i pupp enda, litt fruktpure eller yoghurt på glass kan gå ned, men ellers e ikke anna særli populært.. Får vel trøst mæ me aill pængan vi spare [8D]
Ska å ha ulønna perm å starte 30 august, blir godt å ha sommer'n me snuppa ja [:)] Pappan her ska ikke ha perm før te høsten å en dag i uka fram te april/mai næste år [:)]

ORIGINAL: Calypso

Gratulerer med 7mnd-dagen til Lukas[:D]
Så deilig med lenger permisjon da, selvom den blir ulønna[:)]
For en fin familie dere er![:)][:)] Og Lukas er jo helt nydelig

Kjekt å se deg her igjen da...og for noen flotte bilder av dere da,blir helt misunnelig her,alltid ville gått til fotagraf..fine bilder altså [:D]

Gratulerer med 7mnd. Kjempe fine bilder av en flott familie. [:)]

Hipp hurra for 7 måneder! [:D]

Lenge siden sist, ja! Så koselig at du kom innom og viste fram nyydelige bilder av en like nydelig familie! [:)]

Hei!

Så kjekt å se deg igjen! Grattis med 7 mnd til lillegullet[:D]
Så deilig det høres ut å kunne gå hjemme med gutten noen mnd til!
Får håpe han snart vil ta flaske og annen mat enn bare pupp, pga det økte jernbehovet og for at du skal kunne få litt mer søvn og frihet.[:)]

Så nydelig han er!
Dere er en veldig flott liten familie!

Tusen takk for mange koselige kommentarer på bildene[:)]

Bra å se det er flere som tar ulønna permisjon, her jeg bor er det kun meg som jeg vet om.
Alle snakker bare om pengene, men har man råd så syns jeg det er verdt det[:D]

Du skal se det går supert med ulønna permisjon! Bedre å ha det litt dårligere økonomisk og heller ha en FLOTT tid å se tilbake på enn å begynne i jobb igjen kun for pengene sin del og angre på tiden dere ikke fikk ilag. Om du skjønner!

Og du: du er jo så utrolig pen!!!! [:)]
Og vesle guttefanten din også da! Vi kommer etter med 7mnd imorgen! [:D] Helledussan! Hvor har tiden blitt av???

kan godt forstå deg at du vil være hjemme med gutten din..blir sikkert kjempe kos..så fine bilder av dere...[:D]bra det går bra med dere...

Back
Topp