Heihei! «Ny» her :-)

JuniMamma08

Betatt av forumet
Heihei alle sammen! :)

Gir ett lite vink og melder min ankomst i gruppen :)
Ser at her har jeg ikke vært siden jeg ble junimamma i 2008 :p

Heter Aina, 33 år..
Har ei jente på 14 år og en gutt på 10 år.. og nå venter en liten skatt i desember :)
Lenge siden jeg har gjort dette her, så føler meg nesten som førstegangsmamma på nytt :p

Heter Aina, 33 år..
Har ei jente på 14 år og en gutt på 10 år.. og nå venter en liten skatt i desember :)
Lenge siden jeg har gjort dette her, så føler meg nesten som førstegangsmamma på nytt :p
Så hyggelig :) Jeg har en gutt født 2009 og ei jente født 2015. Så tre stk godt spredt i alder. Er selv 32, og har vært så ung de andre gangene jeg har vært gravid. Nå føler jeg meg for første gang ganske jevnaldrende med andre gravide :p

Heter Aina, 33 år..
Velkommen! Har en 2009-baby og en 2021-baby fra før. Mange år i mellom er fint! Spent på om to tette er like fint

Velkommen!
Jeg er 31 og har en fra 2013 og en fra 2015 fra før. Føler meg også nesten som førstegangs :hilarious:

Tusen takk alle sammen :) Artig å se at litt flere kjente på det jeg kjente på å :p Men dette blir veldig koselig! <3

Back
Topp