Heier på Chumalunga-tråden!

hissigproppen

Forumet er livet
Nå er det 2 minutter igjen, og jeg er sinnsykt spent [:D]

Krysser alt og litt til for at den beskjeden du får er positiv [:)][:)][:)][:)][:)]

Stemmer for at Chumalunga må få seg mobil med internett! Sånn at det ikke tar så lang tid før oppdatering [8D]

ORIGINAL: hissigproppen

Stemmer for at Chumalunga må få seg mobil med internett! Sånn at det ikke tar så lang tid før oppdatering [8D]

Kunne ikke vært mer enig med deg Hissigproppen. Eller så kunne hun lånt pc på legekontoret[:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Søte deg, da...Skjønner ikke det nicket ditt altså, du virker ikke mye HISSIG av deg, du er jo bare verdens godeste! [:)]

Beklager sen oppdatering, var på Blinder'n da jeg ringte, og etter svaret jeg fikk ville jeg bare forte meg hjem til den som trøster meg aller mest. Han så nok at jeg var litt lei meg, så han kysset meg over hele ansiktet og sa: "Ikke vær lei deg, lille venn, det går så bra!" Så fikk jeg lov å kose med bamsen hans, og da ble alt mye bedre! Og så kom det beste: " Du er verdens aller beste lille gutt du, mamma!"

Kan jo ikke gå rundt og være trist med en slik solstråle i huset! [:)]

Min kloke lille gutt, som får med seg absolutt alt som skjer, spurte meg i stad: "Har du ikke baby i magen lenger, mamma?" Da jeg svarte nei, kom det: " Men den kommer SNART!" Kanskje han vet noe ikke vi vet? [:)]

Åååååå [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
For en skjønn gutt!

Vi skal i hvert fall fortsette å heie på deg! Det vil være veldig fortjent!!

Blir det flere forsøk? (bare om du vil svare altså!)

Februar er veldig fin måned!! [:D]
Mars også [:D][:D][:D][8D]

Håper du får flott oppfølging [:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Søte deg, da...Skjønner ikke det nicket ditt altså, du virker ikke mye HISSIG av deg, du er jo bare verdens godeste! [:)]

Beklager sen oppdatering, var på Blinder'n da jeg ringte, og etter svaret jeg fikk ville jeg bare forte meg hjem til den som trøster meg aller mest. Han så nok at jeg var litt lei meg, så han kysset meg over hele ansiktet og sa: "Ikke vær lei deg, lille venn, det går så bra!" Så fikk jeg lov å kose med bamsen hans, og da ble alt mye bedre! Og så kom det beste: " Du er verdens aller beste lille gutt du, mamma!"

Kan jo ikke gå rundt og være trist med en slik solstråle i huset! [:)]

Min kloke lille gutt, som får med seg absolutt alt som skjer, spurte meg i stad: "Har du ikke baby i magen lenger, mamma?" Da jeg svarte nei, kom det: " Men den kommer SNART!" Kanskje han vet noe ikke vi vet? [:)]

ååååå, sitter her med tårer i øynene jeg av den gutten din. Ønsker deg all mulig lykke og hell fremover og kommer fremdeles til å krysse alt hva jeg har (snart må de knytte meg opp) for at lille kjekkasen din får en liten søster eller bror SNART

Back
Topp