HeidiR

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvordan går det? Håper du ligger med nurket i armene!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Hei damer!
Dro på sykehuset etter 5 timer med rier og fikk beskjed at jeg hadde tre cm åpning, men siden blodtrykket var høyt skulle jeg bli og ikke reise hjem! Åpnet med fra 3-10 cm fra 05-11, fikk da epidural siden vesla lå så langt opp! Riene ble svakere så ble satt på drypp og fikk omtrent konstante rier fra kl 16.00! Klokka 17.30 var jeg helt utslitt og vesla satt fortsatt på samme stedet, og derfor måtte dem ta vakuum og tre pleiere hang oppå meg og klemte magen min så hun fikk litt ekstra press... Værste jeg har vært med på, helt forferdelig vondt! Hun satt godt fast, men 18.07 kom hun endelig til verden.. Det ble en tung påkjenning for henne så hun pustet ikke, så de tok henne med en gang! Hun har også veldig smerter etter hun satt fast, men ingenting er brekt, heldigvis :) Vi har ikke fått hilst på henne mer enn 5 minutter, så skal straks ned å hilse på hun! Var litt kald når hun kom ned, men begynt å få igjen varmen nå.. 3900 og 51 cm lang :)

Termin 7.juli

Gratulerer med lille :) Bra det gikk bra og håper smertene hennes forsvinner fort :) :)

Gratulerer så masse, hørtes traumatisk ut. Håper mor, barn og far har det fint midt oppi det hele.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Gratulerer så mye.. Håper fødselen forsvinner litt når dere får tid sammen. . Da er jo tur-retur helvetet verdt d..

Heldigvis:):) Kos dere masse...

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Gratulerer:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Gratulerer så mye :) Litt vel dramatisk kanskje, men

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Gratulerer så mye med den lille! :)
Det hørtes ut som en vond opplevelse, men godt at det gikk såpass bra likevel! Håper dere alle får en fin tid framover, og at dere kan kose dere sammen. :)

Gratulera så mye :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Gratulerer med jenta :) Håper at tiden fremover bare går fint for dere :)

Back
Topp