Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei damer!
Dro på sykehuset etter 5 timer med rier og fikk beskjed at jeg hadde tre cm åpning, men siden blodtrykket var høyt skulle jeg bli og ikke reise hjem! Åpnet med fra 3-10 cm fra 05-11, fikk da epidural siden vesla lå så langt opp! Riene ble svakere så ble satt på drypp og fikk omtrent konstante rier fra kl 16.00! Klokka 17.30 var jeg helt utslitt og vesla satt fortsatt på samme stedet, og derfor måtte dem ta vakuum og tre pleiere hang oppå meg og klemte magen min så hun fikk litt ekstra press... Værste jeg har vært med på, helt forferdelig vondt! Hun satt godt fast, men 18.07 kom hun endelig til verden.. Det ble en tung påkjenning for henne så hun pustet ikke, så de tok henne med en gang! Hun har også veldig smerter etter hun satt fast, men ingenting er brekt, heldigvis Vi har ikke fått hilst på henne mer enn 5 minutter, så skal straks ned å hilse på hun! Var litt kald når hun kom ned, men begynt å få igjen varmen nå.. 3900 og 51 cm lang
Gratulerer så mye med den lille!
Det hørtes ut som en vond opplevelse, men godt at det gikk såpass bra likevel! Håper dere alle får en fin tid framover, og at dere kan kose dere sammen.