Heidi Alexandra Olsen strikes again

Pallar

Elsker forumet
Her kan dere få dere en god latter.

http://heidialexandraolsen.blogg.no/1307274906_barnet_hrer_hjemme_hj.html#comment

Selvfølgelig tar hun i så det holder, som vanlig, men det er første gang i verdenshistorien som jeg har vært på nippet til å være enig med den unge frøkna. 

tror jeg har gått glipp av noe her nå???

IsThaBeth skrev:
Selvfølgelig tar hun i så det holder, som vanlig, men det er første gang i verdenshistorien som jeg har vært på nippet til å være enig med den unge frøkna. 

Jeg er uenig. Skjønner at man blir irritert hvis man lar barna gjøre akkurat hva som faller dem inn. Men å bli nekta å gå ut fordi barnet skriker litt, den syns jeg er drøy. Morsom lesing da... hele bloggen forsåvidt.

Bøddi Hålli skrev:
IsThaBeth skrev:

Jeg er uenig. Skjønner at man blir irritert hvis man lar barna gjøre akkurat hva som faller dem inn. Men å bli nekta å gå ut fordi barnet skriker litt, den syns jeg er drøy. Morsom lesing da... hele bloggen forsåvidt.

Jeg mener ikke at en skal bli nektet, eller få bot. Det er å ta veldig i. Men, det er en uting å forstyrre andre på cafè og restauranter med å la babyen hylskrike over tid, eller barna løpe som de vil, eller skifte bleie på en av stolene. Synes jeg. 

Resten av bloggen har jeg bare gitt opp å lese, det skremmer meg at jeg klarer å bli så sint på en så ung jente. 

IsThaBeth skrev:
Bøddi Hålli skrev:
IsThaBeth skrev:

Jeg mener ikke at en skal bli nektet, eller få bot. Det er å ta veldig i. Men, det er en uting å forstyrre andre på cafè og restauranter med å la babyen hylskrike over tid, eller barna løpe som de vil, eller skifte bleie på en av stolene. Synes jeg. 

Resten av bloggen har jeg bare gitt opp å lese, det skremmer meg at jeg klarer å bli så sint på en så ung jente. 

Litt liv og røre bør man tåle når man er på ett offentlig sted. Men om noen lar barnet sitt ligge å skrike uten å gjøre noe med det, så er det jo selvfølgelig noe som skurrer.

Jeg håper for denne jentas det er akkurat det som er formålet med bloggen. Å provosere.

Oh smerte...

http://www.youtube.com/watch?v=j2tD2-oev4Q&feature=related

Syns innlegget hennes etter dette er enda bedre. Hun mener at bibelen bør trekkes tilbake for det var lang-søndag jesus hang på korset, og ikke lang-torsdag. Herrejesus, sier jeg.

jeg kjenner at det er god gjennomlufting i hele kommentarfeltet.....

Som min oldemor ville ha sakt det:" jeg gremmes over ungdommen nå til dags!!!"

Det hele er jo bare urkomisk..... En dag kommer alle fordommene hennes til å smelle i panna og kanskje føre til at hun reflekterer en smule mer over virkeligheten!

Back
Topp