heia!!

siwro

Gift med forumet
Lurte på om noen her vet noe om dette.. (dere er jo så kloke atte)
Hva kan det ha seg at mannen har noe smerter ved sædutløsing?
Han har hatt det nå di siste gangene..Lurer så på hva det kan være? alvorlig??

Jeg har ingen erfaring i det området, men kanskje det er verdt ett legebesøk? Eller om dere er udet behandling å høre med de??

Håper ikke det er noe alvorlig.. Høres veldig vondt ut..

kansje en begynnelse på infeksjon, eller betennelse, i sed lederen? ren tipping

håper ikke det er noe som kan gjøre at vi sliter, neee sikkert ikke. Mhm vi skal jo til sykhuset 8.4, kunne jo tatt det opp da..
mannen skulle jo egentlig til urulog for en stund siden, men ville ikke gjennomføre det(han nekter å innrømme at han er redd(nervøs) )va en kompiss av han som har kreft og fortalte han hvor vondt det var å gå til urolog. så han gjennomførte det ikke, men legen sa og at han trengte ikke, for det var sikkert ikke noe(var da blod i sæden) men det var visst vanlig så han trengte ikke..
Men her og dagen når han "tok den i egen hånd" hihihi sa han at det var ganske vondt når han kom, og noen dager etter dær vi møttes så hadde han vondt begge gangene vi hadde sex, og siden har han ikke gjort noe med seg selv eller noe..
jeg e så bekymret for at det kan være noe..han er jo av den stolte og skal aldrig til lege[:@][:@][:@][:@][:@][:@]men sa at han kunne ta det når vi skulle til UNN..

Det er jo en stund til dere skal der så hvis det er infeksjon eks som _venter_ tenker det kanskje kan være så er det nok viktig å handle raskt slik at det ikke blir en sliter sak. Kroppen vår er så viktig at det er enkelte ting man bare må ta alvorlig. Jeg hadde tatt dette problemet alvorlig hadde det vært oss.
Dere prøver jo å bli foreldre her og dette er ett av redskapene en trenger for på bli det.

Kan tenkes det er flaut for han, men bedre å være føre var....

ja jeg mener og det..deror er det så vanskelig..jeg villa gått tverdt til legen, men han synes det er flaut å vise seg, vil ikke vise frem stellet sitt eller noe.( slik det er her, en liten plass hvor alle kjenner alle..)usj, jeg er jo livredd...

Det kan jo høres ut som en infeksjon kanskje. Gjør det vondt når han tisser også? Om han ikek vil gå til urolig først, så kan han vel ringe inn og snakke med dem og høre hva de anbefaler. Er han rød eller irritert? Det er jo ganske viktig og få sjekket dette så det ikke blir alvorlig på sikt liksom. Skjønner godt at han syns det er ubehagelig, men vi jenter på jo skreve for gud og hvermann i våre forsøk, og da syns jeg de også han slenge sin fram litt, hihi [;)]

helt enig fano..skal snakke med han senere i dag og spørre han litt om dette, han er på havet, så jeg får prate med han på tlf..jeg vet ikke om han verken tisser vondt eller om han er rød og irritert. så får høre med han..kanskje jeg selv kunne ringe til UNN å høre?hmm siden det er der vi skal i gang snart.han kommer nok ikke til å ringe selv, neppe, han synes alt er så flaut att..

Du kan jo ringe inn du først ja og høre hva de sier [;)] Min sambo måtte inn og ta ultralyd av sin for og utelukke kreft i testikler osv, og han har sagt at gjør hva som helt for og sjekke ting selv om han syns det er utrolig ekkelt og flaut. Håper han går gjennom en sjekk etterhvert [;)]

ja var det min fikk beskjed om, at han skulle til ul for å sjekke, men så ble det urolog istede, og dermed fikk han ikke sjekket det. han har jo fortsatt blod i urinen siden han ikke da fikk det sjekket..men men...jeg skal ta å ringe til UNN i morgen jeg..må snakke med typen først om det fortsatt er vondt og slikt..

uff ikke bra ikke bra, ta kontakt du og hør hva de har å si til dette verfall,

trenger ikke være så mye men man vet alldrig[;)] lykke til det går nok bra til slutt

klemm

Takk for det[:D]
jeg må si jeg er kjempebekymret når det gjelder slike ting..jeg skjønner han jo men sammtidig ikke..
menmen jeg skal i allefall få tatt dette opp, det er helt sikkert, skulle ønske det gikk ann å sende mail i stede, men finner ikke ut at UNN har mail man kan skrive til..vil heller sende mail jeg.

Back
Topp