heia

siwro

Gift med forumet
Vil bare ønske dere alle her inne en riktig god helg, håper dere får en suuuper helg
Jeg for min del har vært borte på jobbperiode i 4 uker(pendler i ett år jeg) så kom hjem i går, var så deilig å se min pus igjen, så i helga skal jeg "kose" meg med husarbeid fra topp til tå[8D][8D]det trengs når jeg har vært borte så lenge.
Ser ikke ut i måneskinn.hihi.
Vil helst slappe av siden jeg har jobbet hver dag i 4 uker, men kan da slappe av når det er gjort*gi meg mot til å komme i gang*[:D]
Mannen er på havet så han får man vel ikke se, men får kose med lurifax allefall[:D]

Gooooo hælg skjønne jentje[:D][:D][:D][:D]

KOse deg masse meg hus arbeid og en velfortjent pause fra all jobbingen...

Helge klemmer fra meg

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til med husarbeid, må ta ett reid her og..
Eh forresten, viss du pendler og mannen er på sjøen, så er det ikke rart att dere bruker litt tid på å lage barn.. En må nødvendigvis treffes innimellom, for att sånt skal klaffe[8D][:D] Hihi, neida, bare tull[;)]

Her er mannen reist avgårede i ett utdrikkningslag, så dem kommer ikke tilbake før utpå ettermiddagen i morgen. Så da er det meg, lille gutt og voffsen, som er utrolig rolig, selv om de fem valpene hennes reiste igår og idag, bryr seg visst ikke mye om det..[8D] Ellers så må jeg ta fjøsen som vanlig, men blir sein ettersom jeg legger lille gutt først, tror ikke det nytter å ta han med seg lengre. jaja, ddet var visst noen ord fra meg og[:)]
God helg!

Har pendlet ett halvt år, og skal det frem til sommeren..og vi har prøvd i hele 2,5 år å prøvd, så å si annen hver dag. nå er det 1 mnd han har vært på havet, så det har ikke noe med det å gjøre at vi ikke har klart det.så det er i 1 mnd vi ikke har hatt sex mer ens 6 ganger...så det har nok ikke noe med det å gjøre nei[:)]umotig å starte med vaskinga..usj..har rydda allefall[:D] vi har da møttes selvom han er på have[;)]

Deilig å slapp av.. Gjør det selv.
Kos deg[:)]

Håpar husarbeidet gjekk unda i ein fei! Uansett deilig når det er gjort! Då kan du ta helg med god samvittighet! Håpar du har ein fin laurdagskveld og at du og får ein fin søndag! [:)]

Jeg jobber med ei psykisk utviklingshemma jente, går vanligvis ei uke på og ei uke av, men har gått xtrevakter pga sykemeldinger..noen ganger har ei ei og ei halvuke på og 2 uker av, så det er litt godt da.er bare reisinga som er tungvindt selvom det bare er en time med båt fra her vi bor. det er tungt når det er drittvær men ellers er det bare fint da..
jeg har min faste jobb der skjønner dere, så har jeg hatt permisjon og bodd hos min kjære, men så ville jeg ikke si opp den flotte jobben bare for ett år, når vi likavell skal flytte dit til sommeren, er det som har vært planen hele tiden, så det blir  vel bedre til sommeren når vi flytter dit igjen, har bodd her 2 år da[:D]

Back
Topp