heia

menemenem

Gift med forumet
heihei alle :)

Kor det går me innkjøp ? masse igjen ?

Idag he ej bestilt litt frå spar kjøp , men fann ut at ej faktisk nesten ikkje he noke mejr so ej trenge å handle inn før babyen kjeme :)
men he litt igjen hehe :)

Men lure på , e d månge her so he kjøpt brystpumpe , elle ska dokke vente til ette fødslen ?

Jeg venter nok til etter fødselen tenker jeg. Får se om det blir noe å pumpe på [&:]

hei=)
vi er så godt som ferdige. vi mangler ett trekk til vogna myggnett og regntrekk,vippestol og brystpumpe. de to siste skal vi vente med til etter fødsel. jeg tenker at det er jo ikke sikkert at jeg har noe produksjon så da er det bortkastet. dessuten kan mannen bare dra å kjøpe den om det blir prekært....
i dag har jeg vasket å strøket klær til lillegull![:)] gleder meg såå mye til å sette dem på h*n!

Bestillte meg en diper champ her om dagen i stede for sagenic bøtten. Man kan bruke hvilken som helst poser på diper champ så det blir masse penger spart[;)]

Mangler saueskinnspose, dyne og sengetøy, tisselaken, babygym, stelleunderlag til stellekommoden.

Her er bøtta..

Begynner å bli ferdig.. har fått skaffa oss Vogn og bilsete, seng har vi arvet. . Ellers har jeg handlet inn brystpumpe og flasker (avent), litt klær og bodyer. . .
Har litt små ting igjen, helseteppe og litt sånt... men ellers ferdig..

Hva har dere handlet inn til å ha i vognene??

Glemte å sin at jeg har brystpumpe + en haug med flasker fra avent og Dr. Brown.

Til vognen har jeg forløpig dyne, 4 sett sengetøy, regntrekk, myggnetting og leker til å henge over(vet ikke hva det heter)..ååå.. jeg trenger handle nett, hvor får man kjøpt det?

Har ikke kjøpt noen pumpe enda, men mulig jeg gjør det neste helg.. Kanskje greit å ha den klar når en kommer hjem fra sykehuset[:)]

Uff....føler bare det er jeg som henger etter her i klubben jeg!!
Vi begynnte å handle igår vi!

For det første skulle vi ha barnevogn....INGEN gikk inn i bagasjerommet på bilen vår (Volvo s40)...så vi bare kjøpte den vi likte vi,,,emmaljunga sport kombi,,, eller hva den heter??[;)]
Så da har vi tvunget oss selv til  kjøpe ny bil med det første....er jo ikke noe valg..kan ikke holde på å demontere vognen hver gang vi skal i bilen!!!! Nå har vi funnet ny bil da,,men må prøve den og sjekke med banken å slikt....volvo v50 (ugh, koster 300.000, og vi er studenter begge to!!)
Har jo litt egenkapital, og bil som kanskje kan byttes inn, verdt 80.000,,så det ordner seg nok..

Men dette ble vertfall dyrt da,,,når vi må til med ny bil ja!! hehe...
Så kjøpte vi en bilstol med base,,som kan brukes ca. et år...kjempefin!!
Så kjøpte vi pose til vognen, og dyne, med trekk og slik, pluss laken og stelleveske....regntrekk fulgte med vognen, og vi kjøpte insektsnett til...pluss slike bamser som skal henge foran,,,,de var så søte..!![:)]

Ellers kjøpte vi noe klær på H&M,,,masse med giraffer på,,,tror giraffer er in i år folkens! Masse utvalg av de vertfall, og kjemesøte...

Det er alt vi har kjøpt....blir å bo hjemme i sommer, før vi flytter til Bodø...så seng og stellebord kjøper vi i slutten av august når vi kommer dit...hjemme i sommmer bruker vi det vi hadde når vi var små....det værste er at de nesten kan sies å være moderne igjen!! hehe!![:)]
Tror jeg ligger litt bak dere i skjema..har så myyyye igjen som må handles inn !!!!!

ORIGINAL: Monicus

Glemte å sin at jeg har brystpumpe + en haug med flasker fra avent og Dr. Brown.

Til vognen har jeg forløpig dyne, 4 sett sengetøy, regntrekk, myggnetting og leker til å henge over(vet ikke hva det heter)..ååå.. jeg trenger handle nett, hvor får man kjøpt det?

Mamma og jeg var i Ski på Sparkjøp...der kosta nettet 60-70 kroner..billlig vil jeg tro :)

Back
Topp