Heia

missJohanne

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Lenge siden jeg har vært her nå, men kommet tilbake full av energi! Den jula tok på med jobb og mye selskap så har sovet meg opp nå!
Men nå jobber jeg litt redusert og føler meg bedre!
Så får jeg være med her og få litt liv i gruppa jeg og!
Har dere andre det bra da?
Har alle vært på ul nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jula tar på. :p glad vi var bare hjemr kjæresten og jeg på nyttårsaften. Sov mye den dagen. Stakkars mannen, men han fikk spilt gitar... :p

Så bra! Vi trenger all energi vi kan få :-)
Jeg fyller dagene med kvalme, oppkast, hodepine og soving. Så syns tiden mot Mai går sakte...men lillebror i magen er spinnvill fordet:-)

Så bra! Vi trenger all energi vi kan få :-)
Jeg fyller dagene med kvalme, oppkast, hodepine og soving. Så syns tiden mot Mai går sakte...men lillebror i magen er spinnvill fordet:-)

Ååå er du fortsatt kvalm! Huff så kjedelig.
Skjønner jo godt at mai ikke kan komme fort nok da.
Formen er grei her, bare klarer ikke så mye stress på jobben lenger så sykmeldt fra kveld og helgevakter. Det er deilig. Men klarer fortsatt å trene og slik, var på intervall løpetime igår og overrasket over hvor bra det gikk selv om jeg er 21 uker på vei!
Følte meg som den nye forballfrue *ha ha*

Ååå er du fortsatt kvalm! Huff så kjedelig.
Skjønner jo godt at mai ikke kan komme fort nok da.
Formen er grei her, bare klarer ikke så mye stress på jobben lenger så sykmeldt fra kveld og helgevakter. Det er deilig. Men klarer fortsatt å trene og slik, var på intervall løpetime igår og overrasket over hvor bra det gikk selv om jeg er 21 uker på vei!
Følte meg som den nye forballfrue *ha ha*

Åh, heldig du er som klarer å trene! Har veldig lyst, men blir dårlig hvis jeg prøver å gjør for mye. Klarer å sette på en maskinvask og handle litt med bil, men prøver jeg noe særlig mer, så ligger jeg strekk etterpå med kvalmen :( men kan ikke klage, er såååå mye bedre enn hva jeg var i høst ;)

jeg og har hatt kjempe behov for søvn etter julen med 3 stebarn og svigerfamilien. kjenner det er godt jeg er hjemme på aap og ikke har for mye program.

Back
Topp