Heia

Hemmelig gave❤️

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Heia. Hvordan sstår det til med alle marsbarn og mammaer????

Hei
Alt bra med oss:) Marsbabyen min har blitt ein stor, blid og bestemmt gut:) Kjekt å sjå at han og storebroren på 3,5 år har stor glede av kvarandre. No gleder heile familien seg til å flytte inn i nyoppusa hus til påske:)
Korleis går da med dåke olech?

Her går alt strålende. Min marsbaby som ikke lenger er baby er en aktiv,blid og bestemt gutt med masser av sprell. Beggynner i barnehagen rett over nyttår og han gleder seg max til jul med masser av pakker. Øver seg på pakkekalenderen. Ellers stor koser vi oss med snart en på to. Tia flyr når en har det travelt :P

Hei hei :)
Noen forslag til temaer vi kan prate om her inne, dere som stikker innom? :)

Her står det bra til. Min lille prinsesse har jo fått en lillesøster:D Travelt, men herreguuud så mye glede de har av hverandre <3 <3

Så kjekt å se at det er noen som titter innom..:-) her går alt strålende noen dager, menst andre dager kan han være både utspekulert og en skikkelig luring! Helt utrolig hvor smart de små er altså..:-) han er en meget aktiv, snill og god gutt med en bestemt side..;-) mange ord er det komt og snart skal han bli storebror..:-) det gleder vi oss masse til.. Tiden flyr avgårde! Snart 2 åringer hele gjengen jo!:-O

Hehe må jo titte innom litt av og til, selv om det er nokså stille her inne nå. Mini å skal bli storebror. Syns tia flyr aalt for fort forbi. Nå begynner de jo snart på skolen hehe :P

Back
Topp